تشریح آیفون ۷ پلاس نشان داد؛ باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی و RAM سه گیگابایتی

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

اگر به آیفون ۷ پلاس علاقه‌مندید شاید بدتان نیاید که نگاه نزدیکی به جزییات آن بیاندازید.

می‌دانیم که اپل عموما از برخی جزییات گوشی‌هایش سخنی به میان نمی‌آورد. برای مثال پیش از کالبدشکافی و باز کردن کامل گوشی نمی‌دانیم میزان RAM گوشی چقدر است و همچنین نمی‌دانیم باتری گوشی چند میلی‌آمپرساعتی است.

حال با باز کردن گوشی و بررسی سخت‌افزار به کار رفته در آن متوجه شدیم در این گوشی یک باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که اندکی قدرتمندتر از باتری ۲۷۵۰ میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در آیفون ۶s پلاس است و البته که از باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپرساعتی آیفون ۶ پلاس ظرفیت کمتری دارد.

اما نکته دوم این است که آیفون ۷ پلاس سه گیگابایت RAM دارد. این موضوع برای مدتی در هاله‌ای از ابهام بود گرچه برخی از تحلیل‌گران معتقد بودند در آیفون ۷ پلاس به دلیل وجود دوربین دوتایی و فعالیت‌های گوشی برای ترکیب تصویر ثبت شده با این دو دوربین یک گیگابایت RAM بیشتر در این گوشی به کار خواهد رفت.  به نظر می‌رسد که این حدس چندان بی‌اساس نبوده و احتمال دارد وجود ۱ گیگ RAM بیشتر این گوشی نسبت به مدل معمولی آیفون دقیقا به همین دلیل باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر آیفون ۷ پلاس باز شده و اجزایش را ببینید:

‌‌

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. محمدرضا

    اصلی ترین و بدردبخورترین تغییر همین افزایش رم هست. که باعث میشه. گوشی کمی کاربردی بشه….متاسفانه اپل با توجه به پروپاگاندای تبلیغاتی موفقش و وجود ذوب شده های جان بر کفش. ،. هیچ نیازی به صرف هزینه ونو اوری نمیبینه

  2. پرهام۹۴۰

    بچه ها یه گلکسی s7 edge دارم میخوام بفروشم اینو بگیرم اگه نظرتون رو بگیر ممنون میشم

    1. damdeok

      منم ۶S ام رو با ۷ plus در هفته اول عرضه ش عوض می کنم .

      شک نکن عوض کن تو هم .

  3. M

    هفت پلاس دقیقا کی میاد بازار

    1. damdeok

      عرضه جهانی ک بدون پیش خرید باشه از ۴ ، ۵ مهر ماه به بعد خواهد بود

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه