پشتیبانی بازی‌های Apple TV از ریموت‌اش اجباری است

۲۶ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل بخش زیادی از کنفرانس هفته‌ی پیش‌اش را به Apple TV اختصاص داد. این سپ‌تاپ باکس، در کنار اینکه می‌تواند فیلم و سریال پخش کند، هم‌چنین قابلیت اجرای اپ‌ها و نرم‌افزارهای مختلف را دارد.

اپل بازی‌سازها را مجبور می‌کند تا از ریموت جدیدش پشتیبانی کنند.

اپل نمایش‌های مختلفی از چند بازی روی Apple TV داشت؛ بازی‌هایی که طبق گفته‌ی اپل، قرار است کیفیت گرافیکی در حد و اندازه‌ی کنسول‌های بازی داشته باشند و تجربه‌هایی به همان بزرگی ارایه دهند.

با این حال، سازندگانی که می‌خواهند برای Apple TV بازی بسازند، اخیرا با مشکلاتی روبرو شده‌اند. اپل بازی‌سازها را محدود کرده است تا به اجبار، از ریموت کنترل جدید Apple TV پشتیبانی کنند. با اینکه هم‌چنین می‌توان از دسته‌ی دیگری هم برای بازی استفاده کرد، اما پشتیبانی از ریموت جدید اپل که Siri Remote نام دارد اجباری است.

سازنده‌های بازی هم‌چنین به نکته‌ی دیگری اشاره کرده‌اند: حجم بازی‌ها نباید از ۲۰۰ مگابایت تجاوز کند!

برای مقایسه، بد نیست بدانید که بازی‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ در حال حاضر به‌طور میانگین ۴۰ تا ۶۰ گیگابایت حجم دارند. اجباری بودن پشتیبانی از Siri Remote و هم‌چنین محدودیت ۲۰۰ مگابایتی، انواع بازی‌هایی که می‌توان برای Apple TV ساخت را بسیار محدود می‌کند.

فعلا نمی‌دانیم که آیا اپل می‌خواهد از محدودیت‌هایی که قرار داده است عقب بکشد یا نه، اما می‌توانید مطمئن باشید که با محدودیت‌های تعیین شده، فعلا نباید انتظار زیادی از بازی‌های Apple TV داشته باشید.

منبع: Engadget

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. هادی هادی

    مرسی از مطلب خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه