احتمالا وان‌پلاس ۶ به‌زودی معرفی می‌شود

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

گوشی وان‌پلاس ۵ با مشخصات سخت‌افزاری مناسبی که دارد یکی از بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه‌های خرید در میان گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این گوشی ۴۸۰ دلاری شکل و شمایل یک پرچم‌دار را دارد و کار کردن با آن هم احساس استفاده از یک پرچم‌دار با کیفیت را به کاربر منتقل می‌کند. این مدل از نظر عملکرد کارنامه کاملا قابل قبولی دارد، در عین حال دوربین بسیار خوب و عمر باتری بالای آن هم به جذابیتش افزوده است. وان‌پلاس ۵ صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی امولد با دقت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و رم ۶ گیگابایتی (در بعضی مدل‌ها ۸ گیگابایتی) دارد.

امسال وان‌‎پلاس دوباره در اواخر خرداد از وان‌پلاس ۵ رونمایی کرد و حال که مانند سال گذشته چندماهی از آن تاریخ گذشته ممکن است شاهد معرفی وان‌پلاس ۵T یا وان‌پلاس ۶ باشیم.

با این وجود در حال حاضر نمی‌توانید وان‌پلاس ۵ را در ایالات متحده آمریکا خریداری کنید. در واقع تمام مدل‌های گوشی وان‌پلاس ۵ در حال حاضر در آمریکا تمام شده‌اند و در بازارهای دیگر هم تعداد کمی از آن‌ها باقی مانده. با این شرایط آیا قرار است به زودی شاهد معرفی وان‌پلاس ۶ یا وان‌پلاس ۵T باشیم؟

سال گذشته شرکت وان‌پلاس از پرچم‌دار خود وان‌پلاس ۳ در اواخر خرداد ۹۵ رونمایی کرد و ۵ ماه پس از آن در اواخر آبان‌ماه نوبت به رونمایی از وان‌پلاس ۳T رسید.

امسال وان‌‎پلاس دوباره در اواخر خرداد از وان‌پلاس ۵ رونمایی کرد و حال که مانند سال گذشته چندماهی از آن تاریخ گذشته ممکن است شاهد معرفی وان‌پلاس ۵T یا وان‌پلاس ۶ باشیم.

برند وان‌پلاس از مجموعه برندهایی است که مالک آن غول بزرگ چینی حوزه تکنولوژی، شرکت BBK Electronics است. این شرکت در کنار وان‌پلاس برندهای اوپو و ویوو را هم در اختیار دارد. با ترکیب تعداد گوشی‌هایی که تحت این سه‌برند به بازار عرضه می‌شوند BBK از نظر حجم تولید یکی از ۳ تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان به حساب می‌آید.

یک نکته مهم دیگر درباره طراحی گوشی وان‌پلاس جدید که منتظر معرفی آن هستیم بدون حاشیه بودن آن است. در حال حاضر دو برند دیگر این شرکت یعنی ویوو و اوپو از گوشی‌های جدید خود رونمایی کرده‌اند و این گوشی‌ها حاشیه بسیار کمی دارند. با توجه به اینکه طراحی وان‌پلاس جدید هم معمولا با این دو برند مشابه است باید انتظار معرفی یک گوشی کم‌حاشیه را از این برند داشته باشیم. به این ترتیب اگر می‌خواهید شکل و شمایل کلی وان‌پلاس جدید دست‌تان بیاید نگاهی به گوشی‌های Oppo F5 یا Vivo X20 بیندازید.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. کیوان صمدی

    امیدوارم دیجیکالا این محصول رو بیاره تا مایی که در ایران این برند رو دوست داریم هم بتونیم بخریمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه