قیمت مدل‌های مختلف نینتندو سویچ مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس آخرین خبرها قیمت مدل‌های Basic و Premium کنسول نینتندو سویچ را دو منبع معتبر تایید کرده‌اند.

مدل Basic این کنسول ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد و مدل Premium که حافظه داخلی بیشتر و یک بازی با خود به همراه دارد قیمتی معادل ۲۴۹.۹۹ دلار خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که چه بازی قرار است همراه مدل Premium در اختیار کاربران قرار بگیرد.

این را هم اضافه کنیم که منابع آگاه قیمت دسته‌های پروی کنسول سویچ را حدود ۴۰ دلار عنوان کرده‌اند.

کنسول Nintendo Switch هیبریدی است و یک کنسول خانگی و دستی را همزمان در خود جای دادهاست. در خانه، کنسول Nintendo Switch به داک مخصوص خود متصل می‌شود. این داک به تلویزیون وصل است و کاری می‌کند تا بازی را روی تلویزیون تجربه کنید. با بلند کردن کنسول Switch از روی داک، بدون هیچ وقفه‌ای بازی روی خود صفحه‌ی کنسول ادامه پیدا می‌کند و می‌توانید همان تجربه‌ی بازی را بیرون از خانه هم داشته باشید. دسته‌های کنسول Switch در کنار آن قرار می‌گیرند. این دسته‌ها را می‌توان حتی جدا و از آن‌ها برای انجام بازی‌های دو نفره استفاده کرد. می‌توان در خانه دسته‌ها را در یک نگهدارنده قرار داد تا شبیه به دسته‌ی بازی شوند یا اینکه از یک دسته‌ی معمولی که جدا فروخته می‌شود استفاده کرد.

البته باید این نکته را عنوان کرد که قیمت‌های عنوان شده متعلق به یک خرده‌فروشی در بریتانیا است. نینتندو در نظر دارد قیمت کنسول خود را رقابتی تعیین کند تا در بازار موفق عمل کند. احتمالا قیمت‌های عنوان شده برای کنسول نینتندو در ایالات متحده آمریکا کمی بالاتر و با قیمت‌های ۲۵۰ و ۳۰۰ دلار عرضه خواهند شد.

به هر حال شاید یکی از اصلی‌ترین سوال‌های فعلی که در ذهن کاربران در جریان است احتمال موفقیت کنسول جدید نینتندو باشد. به نظر شما این قیمت‌ها می‌تواند شرایط رقابتی را برای نینتندو ایجاد کند؟

منبع: Vg247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سعید

    نینتندو همیشه عالی و خلاق بود

  2. سام

    قیمتش خوبه هم قیمت ویتاست ولی ویتا بهتره چون حداقل ساپورت داشت و هنوز داره و مثل wii u منقضی نشده میدونم این دو رو نباید مقایسه کرد ولی بودنید ویتا تولدش پر طرفدار بود ولی این نه…

    1. :D

      شوخیه جالبی بود من فکر نمیکنم ویتا اندازه wii u بازی داشته باشه حتی فکر نمیکنم بازی های محبوبش نصف بازی های wii u باشه

      1. سالار

        من ویتا دارن و کاملا بلا استفاده افتاده تو خونه،بدرد نمیخوره،یه ماریو کارتینگ نینتندو میارزه به صداا ویتا.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه