[ویدیو] آشنایی با آیفون ۷؛ بهترین آیفونی که تا‌به‌حال ساخته‌ شده!

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از دیشب که اپل رویداد معرفی آیفون ۷ را برگزار کرد، تا امروز هجوم اخبار و حواشی این رویداد ذوق‌وشوق آشنایی بیش‌تر با این گوشی را برای طرفداران اپل از قبل هم بیش‌تر کرده است. آیفون ۷ را خیلی قبل‌تر از معرفی رسمی از طریق شایعات و اطلاعات درزکرده می‌شناختیم. اما از آن‌جا که همه کم‌وبیش قبول داریم «شنیدن کی بود مانند دیدن؟»، تماشای ویدیوهای رسمی معرفی آیفون ۷ انگار لطف دیگری دارد.

معاون بازاریابی جهانی اپل: این بهترین آیفونی است که تا به‌حال ساخته‌ایم.

در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، گرک جوسویاک (Greg Joswiak)، معاون بازاریابی جهانی شرکت اپل، ویژگی‌ها و امتیازهای آیفون ۷ را برمی‌شمرد و با پس‌زمینه‌ی صدای او همزمان می‌توانیم تجربه‌ی کار با آیفون ۷ و البته آیفون ۷ پلاس را از قابلیت‌های عکاسی گرفته تا رابط کاربری آن تماشا کنیم.

جوسویاک در این ویدیو ضمن این‌که از طراحی و ظاهر گوشی حرف می‌زند، به رنگ‌های مشکی مات و مشکی براق آیفون ۷ اشاره می‌کند. او می‌گوید با این گوشی همه‌ی کارهایی را که تا‌به‌حال با آیفون‌تان انجام می‌دادید، این‌بار سریع‌تر، بهتر و قوی‌تر تجربه خواهید کرد. پس از آن نوبت معرفی دوربین است و به مشخصات فنی و نمونه‌‌عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ۷ پرداخته می‌شود. در پایان هم به ویژگی‌های سخت‌افزاری آیفون ۷ اشاره می‌شود و جوسویاک می‌گوید: این بهترین آیفونی است که تا به‌حال ساخته‌ایم.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.

Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۶ دیدگاه
  1. سجاد

    من یکی از طرفدارای دو اتش ایفون هستم . برای کسانی که ایفون ۵s یا ۶ دارند تجربه ی عالی میشه ولی برای کسانی ۶s دارن زیاد تغییر خاصی نکرده البته اپل همیشه تغییرات بزرگ را در سری های s نشان میدهد

  2. فرشاد

    من موندم چرا باید ۶س رو بفروشم واس این شگفتیای مسخره

    1. محسن

      حالا کی گفته باید بفروشی ۷ بخری ؟ ((:

  3. محسن

    بعد ۱ سال ۲ تا گوشی داده مهم ترین تغییراتش دوربین دوم و زد آب بودن و رنگ مشکیه !!!!!

    قرار بود پس رفت هم داشته باشه که میگن بهترین آیفن ؟!!

  4. pouya

    سلام .. من طرفدار برند آیفون و هواوی هستم گوشی آیفون خدایی عالیه اما کاشکی مردم بخاطره اسم و کلاس نخرن این گوشی رو بخاطره امکانات بخرن خداییش بیشتر کسایی که آیفون دستشون هست از ۸۰ درصد کاراییش خبر ندارن امیدوارم از این ابر گوشی استفاده صحیح بشه ..

    1. محمد

      اره قبول دارم

  5. احمد

    خب یکی به من بگه سامی چه تغییری داشته فقط میاین میگین ایفون تغییر نکرده .

    1. علی جوادی

      تقریبا صد برابر تغییرات سامسونگ از اپل بیشتر بوده…کاش لااقل رزولوشن صفحه نمایش رو تغییر میداد…البته GPU گوشی گریپاژ میکنه تو رزولوشن ۲K

      1. ناشناس

        من معذرت میخوام آقای جوادی.خیلی معذرت میخوام ولی راستش شورشو در آوردید.من اگه بخوام در یک کلام نوت ۷ رو از دیدگاه شما بگم یعنی تلوزیون.هی میگید کندی سامسونگ به خاطر کیفیت صفحه نمایش بالاشه و این درسته اما،این اشتباه سامسونگه که هی صفحه نمایشو ارتقا میده.چشم انسان بیشتر از ۳۰۰ dpi رو درک نمیکنه!عددی که اپل همیشه کیفیتشو رو ۳۰۰ و خورده ای نگه داشته!در واقع شما یه فیلم فول اچ دی رو با یه ultra رو گوشی مقایسه کنید هیچ فرقی احساس نمیکنید مگر اینکه رو صفحه نمایش بزرگ مثل خود تلوزیون یا تبلت ده اینچی ببینید.مهم دوربینه که معمولا فیلم هاش رو رو تلوزیون میبینید و اپل دوربینش ۴K هست.(سامسونگ رو نمیدونم ولی باید ۴K باشه احتمالا).همینه که آیفون سرعتش بیشتره.سامسونگ تقصیر خودشه که سرعتش پایینه!در ضمن شما که هی میگید قابلیت قابلیت یه چی بگید اپل نداشته باشه.بازم معذرت میخوام که اولش یه ذره تند صحبت کردم.

    2. مهران

      باید قابلیت های جذابی مثل قابلیت انفجار روی ایفون بذارن تا جذاب بشه

  6. حسین اسفندیاری

    به قول اقای اب روشن یک دوربین اضافه شده بعد اقای جوسویاک میگه این بهترین ایفونی است که تا بحال ساختیم.

  7. حسین اسفندیاری

    یک سوال این با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

  8. Reza Farnam

    البته به تعریف هر شخص از واژه ی (( عالی )) هم بستگی داره ! هر کسی با توجه به خواسته هاش و براورده شدن آن ها به یه چیزی میگه عالی

  9. دانیال آب روشن

    همین؟
    یه ذره دوربینش بهتر شد و رنگ جدید اضافه کرد؟
    تغییر خاضی نکرد که :/

    1. علي

      پردازنده سریع تر، لرزشگیر اپتیکال در مدل معمولی، رنگ های جدید، ضد اب بودن ،روشنایی بیشتر صفحه نمایش و طبیعی تر شدن رنگ ها، بلندگو استریو ،دوربین دو گانه زوم اپتیکال ،اینا تغییر نیست؟
      لابد منفجر شدن و به اتش کشیدن مال مردم و کلی ضرر وارد کردن که سامسونگ جان عزیز درست کرده تغییر بزرگیه.
      الان بعضیا میگن معذرت خواهی کرده،خوب عزیز من شما جای اون ادمی بودی که الان خونه و ماشینش سوخته معذرت خواهی رو قبول میکردی؟

  10. پوریا مسجدی

    عالی واقعا عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه