بزودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی بازی Uncharted 4 منتشر می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی Uncharted 4

شرکت سونی اعلام کرد که بازی Uncharted 4 در همایش PlayStation Experience حضور دارد و اطلاعات بیشتری درباره‌ی آن منتشر خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، لورا بیلی صدا پیشه‌ی بازی‌های Halo 5 در عنوان Uncharted 4 به ایفای نقش می‌پردازد.

برنامه‌ی PlayStation Experience در اوایل هفته‌ی آینده برگزار می‌شود و شرکت سونی قصد دارد بازی‌های مختلفی را در آن به نمایش دربیاورد. این همایش برای علاقه‌مندان به بازی Uncharted 4 هیجان‌انگیز خواهد بود، چرا که سازندگان این بازی در آن حضور خواهند داشت و درباره‌ی آن صحبت خواهند کرد.

نیل دراکمن (Neil Druckmann) کارگردان استودیوی ناتی داگ به همراه نولان نورث (Nolan North) صدا پیشه‌ و بازیگر شخصیت «دریک»، ریچارد مک‌گوناگل (Richard McGonagle) بازیگر و صداپیشه‌ی شخصیت «سالی» و تروی بکر (Troy Baker) صدا پیشه و بازیگر شخصیت «سم» در این برنامه حضور خواهند داشت.

این افراد قرار است درباره‌ی روند موشن-کپچر بازی صحبت کنند و ویدیویی‌هایی از پشت صحنه‌ی ضبط صحنه‌های سینمایی بازی هم به نمایش در می‌آید.

شرکت سونی اعلام کرد که لورا بیلی (Laura Bailey) صداپیشه‌ی بازی‌های Halo 5 و Bioshock Infinite هم در این بازی حضور دارد. البته هنوز مشخص نشده که بیلی چه نقشی را در بازی ایفا می‌کند. سونی تصویری از حضور بیلی در صحنه‌‌ی ضبط حرکات موشن-کپچر بازی Uncharted 4 منتشر کرده است. در این تصور بیلی در کنار نولان نورث قرار دارد.

لورا بیلی و نولان نورث در پشت صحنه‌ی بازی Uncharted 4

لورا بیلی و نولان نورث در پشت صحنه‌ی بازی Uncharted 4

چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های Uncharted در اسفند ماه برای کنسول پلی‌استیشن۴ منتشر خواهد شد. همایش PlayStation Experience هم در تاریخ ۱۴ و ۱۵ آذر ماه در شهر سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.

اگر قسمت‌های قبلی مجموعه بازی‌های Uncharted را تجربه‌ نکرده‌اید، می‌توانید بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection را برای کنسول پلی‌استیشن۴ خریداری کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه