تریلر فیلم ترسناک «It» رکورد بازدید روز اول را شکست

۱۴ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تریلر فیلم سینمایی It به کارگردانی آندرس موسکیتی که چند روز پیش در اینترنت منتشر شد توانسته مجموع رکورد بازدید در یوتیوب ظرف یک روز را بشکند. این رکورد پیش از این در اختیار فیلم The Fate of the Furious بود. تریلر این فیلم ترسناک مجموعا توانسته در سراسر جهان ظرف ۲۴ ساعت از زمان انتشار حدود ۱۹۷ میلیون‌بار دیده شود و رکورد ۱۳۹ میلیون بازدید که در گذشته ثبت شده بود را پشت سر بگذارد. این آمار بازدید در طول ۳۶ ساعت به مجموع ۲۴۶ میلیون بازدید رسید.

تریلرهای این فیلم روز چهارشنبه هفته گذشته در یوتیوب منتشر شدند و در ساعاتی کوتاه به بازدیدی خیره‌کننده دست یافتند به شکلی که این فیلم به ترند شماره یک یوتیوب تبدیل شد.

تریلر این فیلم در توییتر هم حسابی سر و صدا کرد و ترندهایی مثل It، It Movie، Pennywise و Red Balloon Emoji را ایجاد کرد.

فیلم It، ساخته آندرس موسکیتی ماجرا هفت کودک و موجودی غریب و شرور به نام Pennywise را روایت می‌کند، دلقکی که از ترس قربانیان‌اش استفاده می‌کند و می‌تواند به اشکال مختلف خود را به طعمه‌هایش نزدیک کند. ماجرا در سال ۱۹۸۹ رخ می‌دهد و بچه‌ها به ارتباط میان ماجرای کودکان گمشده و وجود Pennywise پی می‌برند. در ادامه می‌توانید این تریلر محبوب را ببینید:

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar erfan

    تریلر فوق العاده بود. ولی درمورد بازدید یوتیوب رو نگاه کردم، بالاترین بازدید متعلق به تریلر پخش شده توسط خود Warner Bros بود که ۲۱ میلیون بود! اشتباه من کجاست؟

    1. رقم ۱۹۷ میلیون بازدید اشاره به مجموع بازدیدهایی داره که این تریلر در کانال‌های مختلف یوتیوب ظرف یک روز داشته. بازدید ۲۱ میلیونی که اشاره کردید صرفا بازدید مربوط به یکی از کانال‌هایی است که این تریلر رو پخش کردند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه