«آنابل به خانه می‌آید»؛ عنوان فیلم جدید مجموعه ترسناک آنابل مشخص شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آنابل به خانه می‌آید

استودیوهای وارنر برادرز و نیو لاین سینما عنوان فیلم جدید مجموعه آنابل را که قرار است تابستان امسال اکران شود، رسما اعلام کردند. در کنار مطرح شدن نام فیلم اولین جزییات طرح داستانی نیز منتشر شده است.

مجموعه آنابل در ابتدا به عنوان اسپین‌آفی برای مجموعه فیلم‌های محبوب «احضار» (The Conjuring) معرفی شد و بر عروسکی تمرکز داشت که در پایان فیلم احضار در خانه وارن‌ها می‌بینیم.

داستان اولین قسمت مجموعه آنابل که سال ۲۰۱۴ ساخته شد در سال ۱۹۶۷ اتفاق می‌افتد و از نظر روایت به پیش از وقایع فیلم احضار مربوط می‌شود. فیلم بعدی یعنی «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation) که در سال ۲۰۱۷ ساخته شد از این هم پیش‌تر رفته و ریشه‌های ماجرا را در دهه ۱۹۵۰ میلادی می‌کاود.

حال نام فیلم جدید و قسمت سوم مجموعه آنابل که قرار است امسال اکران شود اعلام شده و مشخص شده است که این قسمت «آنابل به خانه می‌آید» (Annabelle Comes Home) نام دارد. فعلا اطلاعات چندانی درباره طرح داستانی فیلم نداریم اما می‌دانیم که ماجراهای ترسناک این قسمت احتمالا از زمانی رخ می‌دهند که عروسک درون موزه وارن‌ها قرار داده می‌شود.

همچنین اعلام شده احتمالا در «آنابل به خانه می‌آید»، وارن‌ها عروسک را به اتاقی می‌برند که در آنجا نتواند هیچ نوع ویرانی‌ای ایجاد کند اما عروسک با بیدار کردن اشباح اتاق، هدف اصلی خود را جودی، دختر ۱۰ ساله وارن‌ها قرار می‌دهد.

ویرا فارمیگا و پاتریک ویلسون، از بازیگران آشنای مجموعه هم در نقش وارن‌ها، دو نقش فرعی فیلم را به عهده خواهند داشت و مکینا گریس بازیگر مجموعه تلویزیونی «تسخیرشدگی» (The Haunting) قرار است نقش دختر وارن‌ها را ایفا کند.

گری دابرمن که نویسنده دو قسمت قبلی مجموعه آنابل و فیلم‌های ترسناک پرفروشی چون «آن» (It) و «راهبه» (The Nun) بوده برای نخستین بار به عنوان کارگردان در اولین تجربه خود «آنابل به خانه می‌آید» را کارگردانی خواهد کرد.

یکی از نکات جالب درباره مجموعه آنابل کم هزینه بودن ساخت آن‌ها و فروش نسبتا موفق‌شان است. قسمت اول این مجموعه با بودجه ۶.۵ میلیون دلاری و قسمت دوم با بودجه ۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و دو اثر به ترتیب ۲۵۷ میلیون دلار و ۳۰۶.۵ میلیون دلار فروختند. در حالی که قسمت اول چندان مورد علاقه منتقدان نبود و مجموعه نقدها آنابل را فیلم بدی در نظر گرفتند اما قسمت دوم با بهبودی قابل توجه همراه بود و اکثریت منتقدان از آن رضایت نسبی داشتند.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه