وعده‌های تیم کوک درباره آیفون بعدی

۱۹ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا متوجه شدیم که افت فروش آیفون‌های شرکت اپل یک نشانه خطرناک برای این شرکت تلقی می‌شود و اپل نیاز به اصلاح این وضع و یافتن راهی برای آرام کردن جو منفی بوجود آمده دارد. ظاهرا تیم کوک، مدیر عامل این شرکت فکر می‌کند برخی وعده‌های مبهم درباره ویژگی‌های شگفت‌انگیز آیفون بعدی ممکن است راه خوبی برای افزایش فروش شرکت باشد.

کوک در گفتگو با شبکه CNBC درباره تاثیرگذاری آیفون بعدی صحبت کرد. او با اشاره به ابداعات جدیدی که قرار است در این گوشی به کار بگیرند به این نکته اشاره کرد که این ابداعات برای کسانی که آیفون دارند انگیزه به‌روزکردن گوشی‌هاشان را ایجاد می‌کند. او گفت: به شما چیزهایی خواهیم داد که بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید. چیزهایی که امروز حتی خبر هم ندارید که چقدر بهشان نیاز دارید… نگاهی به گذشته می‌کنید و با شگفتی از خود می‌پرسید چطور بدون اینها زندگی می‌کردم؟

مدیر عامل اپل جملات مشابهی نیز درباره اپل واچ گفت. او درباره اپل واچ هم به این نکته اشاره کرد که ظرف چندسال آینده کار به جایی می‌رسد که مصرف‌کنندگان این ساعت هوشمند از خود می‌پرسند چطور زمانی درباره خرید این ساعت تردید داشته‌اند؟

دقیقا مشخص نیست تیم کوک به چه نوع ابداعات جدیدی اشاره دارد و این ابداعات چطور باعث تغییر زندگی کاربران آیفون می‌شوند. برخی شایعات ادعا می‌کنند آیفون جدید یک سیستم دوربین دوتایی و بلندگوهای استریو دارد. اما این ویژگی‌ها به نظر چیزهای خیره‌کننده‌ای که زندگی کردن بدون آنها ناممکن باشد نمی‌رسند (تازه این را هم در نظر بگیرید که این ویژگی‌ها منحصر به آیفون نیستند). شایعاتی هم درباره وجود امکان شارژ بی‌سیم در آیفون بعدی مطرح شده. باید منتظر بود و دید اپل دقیقا چه طرحی برای جلب انگیزه مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوشمند دارد.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. ...

    شاد شدیم

  2. مرتضی

    اگه اشتباه نکنم جابز هم گفته بوده آدم ها به چیزهایی نیاز دارن که خودشون خبر ندارن(گویا شاهدش رو گوشی های هوشمند دونسته)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه