اسپاتیفای به پشتیبانی از ویندوزفون ادامه می‌دهد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر توقف پشتیبانی اپلیکیشن اسپاتیفای (Spotify) از گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون (Windows Phone) مطرح شده بود. اما روز گذشته مسوولان مجموعه‌ی اسپاتیفای رسما تمام این اخبار را تکذیب کردند. ظاهرا خبر عدم پشتیبانی اسپاتیفای از ویندوزفون برای نخستین بار توسط نماینده‌ی خدمات مشتریان این شرکت، منتشر شده بود.

شرکت اسپاتیفای در جوابیه‌ای که اخیرا منتشر کرده ضمن رد این شایعه نوشته است: “هدف اصلی ما در شرکت اسپاتیفای ارایه‌ی بهترین تجربه‌ی موسیقیایی و پوشش دادن همه‌ی سیستم‌های عامل‌ در بازار فعلی است. برای شفاف‌سازی در زمینه‌ی شایعات اخیر، باید بگوییم ما پشتیبانی خودمان را از سیستم‌عامل ویندوزفون ۸٫۱ ادامه داده و پشتیبانی خود از ویندوز ۱۰ را در بروزرسان ۵٫۲ خودمان بهبود خواهیم داد.”

spoti2

به این ترتیب در این مورد نماینده‌ی خدمات مشتریان شرکت اسپاتیفای دچار اشتباه شده است. طبق گفته‌های قبلی این نمایندگی: “شرکت این نکته را تایید می‌کند که از این به بعد از گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوزفون پشتیبانی نخواهد کرد. البته هنوز می‌توانید از اپلیکیشن‌های ما روی دستگاه‌های‌تان استفاده کنید؛ اما این برنامه دیگر بروز نخواهد شد. از مشکل پیش آمده عذر‌خواهی می‌کنیم.”

به‌هرحال به‌نظر می‌رسد خبر جدید و تکذیب شایعات قبلی، برای کاربرانی که از سیستم‌عامل ویندوزفون استفاده می‌کنند، خبر خوبی باشد.

منبع:Ubergizmo

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه