شما بگویید: PS4 یا Xbox One؟

۲۳ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

پلی‌استیشن بهتر است یا ایکس‌باکس؟

این سوال یکی دو نسل است ذهن بسیاری از گیمرها را مشغول نگه داشته. مطمئنا شما هم هنگامی که به دنبال خرید یک کنسول بازی بوده‌اید، تمام ویژگی‌های مثبت کنسول‌ها را در کنار کم و کاستی‌های‌شان بالا و پایین کرده و سپس برای خرید دستگاه بازی‌تان هزینه کرده‌اید.

حدود سه سال است که از عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتم بازی‌های ویدیویی می‌گذرد. با این حال، هنوز هم این سوال باقی است: «پلی‌استیشن۴ بهتر است یا ایکس‌باکس وان؟» پاسخ به این سوال، با توجه به تغییرات زیادی که دو شرکت مایکروسافت و سونی در کنسول‌های بازی‌شان اعمال کرده‌اند، روز به روز سخت‌تر می‌شود. قابلیت‌هایی به کنسول‌های ایکس‌باکس وان (XBOX One) و پلی‌استیشن۴ (PS4) اضافه شده یا در شرف اضافه شدن هستند که امکانات آن‌ها را تغییر می‌دهند.

‌‌‌‌

قابلیت‌ها

بیایید در ادامه، نگاهی کوتاه به قابلیت‌های اصلی دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن۴ بیندازیم:

پلی‌استیشن۴ در اجرای بازی‌هایی که روی پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شوند بهتر عمل می‌کند. از سوی دیگر، ایکس‌باکس وان توانایی اجرای بازی‌های ایکس‌باکس۳۶۰ را هم دارد. البته این موضوع فقط برای دیسک‌های اصل ایکس‌باکس۳۶۰  و بازی‌هایی که دیجیتال خریده‌اید، صدق خواهد کرد. برای افزایش هارد دیسک پلی‌استیشن۴ باید یک هارد داخلی بخرید و آن را با هارد اصلی‌اش عوض کنید (که البته کار چندان سختی هم نیست)، یا اینکه یک هارد اکسترنال با اتصال USB به کنسول متصل کنید. ایکس‌باکس وان می‌تواند به صورت پیش فرض از هاردهای اکسترنال به عنوان حافظه‌ی اصلی استفاده کند.

‌‌‌‌‌‌

دسته‌های بازی

دسته‌های این دو کنسول هم مزیت‌های خاص خود را دارند:

با تمام این اوصاف، این بازی‌ها هستند که یک کنسول را جذاب می‌کنند. پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان هر کدام بازی‌های انحصاری خاص خود را دارند. ایکس‌باکس وان تعداد بازی‌های انحصاری بیشتری دارد، اما از سوی دیگر، امکان عرضه‌ی برخی از این بازی‌ها تا یکی دو سال آینده روی پلی‌استیشن۴ هم وجود دارد. (خرید بازی PS4 و XBOX)

‌‌‌‌‌‌‌

بازی‌های پلی استیشن و ایکس باکس

ما این بستر را برای‌تان فراهم کرده‌ایم، تا بعد از دفاع از کنسول‌های محبوب‌تان نتیجه‌ی نهایی را مشخص کنید. مطمئنا بحث و تبادل نظر شما می‌تواند برای کسانی که قصد خرید یک کنسول بازی جدید دارند، مفید باشد و اطلاعات کافی و لازم را به آن‌ها بدهد. بالاخره، پلی‌استیشن۴ بهتر است یا ایکس‌باکس وان؟

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹۴۷ دیدگاه
  1. ali

    xbox one

    1. Pouya

      سلام من ps4 دارم. یه god of war باuncharted کل xbox one رو جمع میکنه تازه ……
      داره
      Days gone
      Spider man
      هم براش میاد

  2. علیرضا

    صد در صد PS4 ،

    اونم به دلیل بازیهای انحصاری که داره. بازیهای نظیر the lost of us و Uncharted و god of war ، مگه میشه گیمر باشی و این بازیها رو انجام ندی.

    مطمئنا اگه FORZA رو بازی نکنی چیز زیادی رو از دست ندادی. کینکت هم بیشتر به درد کودکان میخوره.

    1. شهداد

      حرفات بدرد خودت میخوره

      1. رضا

        تو که ایکس باکس ۳۶۰ داری چرا به نقد ایکس باکس وان واکنش نشون میدی ؟
        وقتی نه ایکس باکس وان رو داری نه پی اس فور رو اینجوری کورکورانه از ایکس باکس وان حمایت نکن
        حداقل بذار اونایی که اطلاعاتشون بیشتره نظر بدن

    2. کاربر

      دقیقا همینه
      ایکس باکس به درد بچه ها میخوره

  3. ali

    یک چیزی که کاملا مشخصه اینکه. کینکت و سرگرمی هاش کل ps4 رو می ارزه
    از این لحاظ فقط بخوایم ببینیم خب قطغا xbox one بهتره
    اما بر عکس این ماجرا تو انحصاری هاست
    پلی استیشن همیشه در بخش انحصاری ها از اگس باگس بهتر عمل کرده تو همه نسل ها
    از کراش تو ps1 بگیر تا سری god of war در ps2 تا سری uncharted / last of us در ps4
    همیشه ps4 در انحصاری ها بهتر عمل کرده.اما نکته ای که در مقاله اشاره نشده بود پشتیبانی و راحتی استفاده برای کاربرانه
    مثلا از همه لحاظ چه خرید بازی تا اکانت خریدن و انلاین زدن و… برای کاربرانی که شرایطی مثل ما رو دارن ps4 بهتره
    همچنین تو بخش مالی و قیمت بازم ps4 ارزون تر از xbox one هستش که این میتونه نکته خیلی مهمی باشه
    اما به هر حال این دو راهی ها در همه جا هست و همیشه هم یک سری افراد هستن که از یک برند طرف داری می کنن چون دوسش دارن یا اول با اون برند شروع کردن و هر چقدر نقد و توضیح بخونن /براشون در تصمیم گیری فرقی نداره این نمونش:
    canon vs nikon
    ios vs android
    mac os vs windows
    pes vs fifa
    و…
    میبینید؟!!!
    همیشه این مدله ولی خوبه همیشه همه حرف ها و نقد ها رو بخونیم و بهترین تصمیم رو بگیریم
    من خودم ps4 رو به دلایلی که گفتم ترجیح میدم.
    با تشکر از دیجیکالا و ممنون از این که وقت گذاشتید و نظرم رو خوندید

  4. Sina

    درسته از لحاظ سخت افزار یه کم ps4قوی هست ولی از اون طرف دایرکت ایکس دوازده ۵۰% عملکرد رو افزایش میده . بعد به نظر من هر کس به فکر آینده کنسولش هست xbox میخره هرکس سطحی بین هست ps4. . مثلا ایکس باکس میتونه هم زمان ۲ برنامه اجرا کنه یا مثلا به کرتانا دستور بدی برای دوستت مسیج بده .خب هرکس که ریز بین باشه انتخابش ایکس باکس هست .از لحاظ کیفیت هم ایکس باکس بهتره شما کابل های این دو رو مقایسه کنید بهتره .از لحاظ خرابی اولیه و کارخانه ای ps4 بازم بیشتره .من واقعا نمیدونم چرا ps4 فروش بیشتری داشته البته طی ۲ماه قبل فروشش کم شده و xboxرشد کرده این دقیقا همون نکته آینده بینی هست

    1. hamed

      پی اس فور سخت افزار قوی تری داره و جمع جور تره و قطعا دایرکت ایکس با یکی از اپدیت ها روی پی اس فور هم میاد چون انحصاری نیست.درضمن همه ی گوشی ها فرمان صوتی دارند(سیری و …..) انصافا چند بار باشون به دوستات پیام دادی؟با توجه به اینکه فارسی پشتیبانی نمیشه.ایکس باکس اداپتور برقش بیرون هست که این اذیت میکنه.تازه اصلا نمیتونی کیفیت ساخت محصولات سونی رو ببری زیر سوال.اجرای بازی های نسل قبل هم کاملا بی معنیه.

      1. علی

        ps4 هم البته فرمان صوتی داره

      2. Project IRSA

        برادر xbox یعنی direct x box دایرکت ایکس بر پایه ویندوز طراحی شده و امکان نداره بر روی ps4 کار کنه ضمنا direct x رو ماکروسافت طراحی کرده.
        xbox one s کیفیت ساخت بسیار بالاتر نسبت به ps4 داره (البته کیفیت ساخت برای یک گیمر هیچ اهمیتی نداره چون قرار نیست ادم با کنسول کشتی بگیره)
        خواهشا بدون اطلاعات کامل در این بحث ها شرکت نکنید.
        ضمنا اداپتور one s بیرون نیست :))))))

    2. Erfan

      داداش هرچی گفتی اشتباهه دایرکت ایکس دوازده طبق گفته ی بازیساز ها نمیتونه شکاف سخت افزاری بین این دو رو از بین ببره.از لحاظ کیفیت ساخت هم ps4 برتره چون با سخت افزار قوی تر ابعاد خیلی کوچکی داره تازه اداپتور هم داخل خود کنسول قرار داده شده.فروش هم که ps4 از زمان عرضه همیشه تو همه ی نقاط جهان پرفروش ترین کنسول بوده و همین باعث میشه که سونی بیست هزار واحز بیشتر از مایکروسافت فروخته.البته ایکس وان خوبی که داره نرم افزارشه به هر ماکروسافت غول نرم افزاریه جهانه ولی در مورد کنسول نرم افزار اهمیت زیادی نداره

      1. شهداد

        مطمئن باش که گرن توریسمو در برابر فورزا۶ به حساب نمیاد فورزا حتی قیمت ماشیناشم واقعیه فقط واحدش فرق داره

      2. شهداد

        ببین من یه ایکس باکس ۳۶۰ دارم و ۶ ساله داره کار می کنه و تا حالا یه بارم هنگ نکرده و مطمئنم که ایکس باکس وان هم همینه

    3. ps4

      یه کم ن خیلی قوی تره .الا شما آینده بینین .د آخ مرد مؤمن برو تو وگل سرچ کن بزن بازی های انحصاری در راه ps4 بعد بزن انحصاری وان . ببین چی میبینی .عزیز دلم هیچ کس نمیتونه دو باره رو همزمان بازی کنه بعدشم عزیز دلم سونی از این بچه بازی ها خوشش نمیاد فروش سونی کم شده آقا الموت کن بابا د آخ نمیدونی چرا میگی اصلا دهن آدم رو می بندید با این حرف های اضا فیتون

      1. Project IRSA

        اصلا فرض کنیم شما درست می گوید ولی نظر همه قابل احترامه حتی برای شما :/

  5. marshal

    من نه xbox داشتم نه ps.
    اما همیشه از کار ps حال می کردم.نم دونم چرا.اما بنظرم روان تر،کیفیت گرافیکی قوی تر و جذاب تر هستش.
    طراحی خوفناک تری هم داره D:

  6. مهدی پیمایی

    من اکس باکس تاحالا نداشتم ولی تمام کنسولهای سونی رو داشتم فقط چند بار اکس باکس ۳۶۰ بازی کردم نمیشه گفت که پلی استیشن بهتره بازی رو اجرا میکنه یا اکس باکس ولی از لحاظ سخت افزاری پلی استیشن ۴ یه سرو گردن از اکس باکس وان قوی تره و اینم همه میدونن ولی از لحاظ اجرای بهتر بازی من خیلی تفاوتی تو این دو تا ندیدم
    از لحاظ بازی هم بستگی داره که کی چه بازی رو دوست داره که مثلا من انچارتدو خیلی خشم میاد که خشبختانه اون و هم پلی استیشن ۴ داره من فرزا رو هم خیلی دوست داشتم که وقتی بازی درایور کلاب و گرفتم خیلی برام جزاب تر از فرزا بود .
    در کل از پی اس ۴ خیلی راضیم و بعید میدونم کسی بتونه تفاوت خیلی مهمی تو این پی اس ۴ و اکس باکس وان گیر بیاره من که چیزی ندیدم

  7. mohammad

    من پلی۴ رو انتخاب میکنم چون هم قشنگ تره و ظاهر تهاجمی داره!! و هم اینکه از لحاظ انحصاری قوی تره و اینکه از لحاظ سخت افزاری هم تا حدودی قدرتش بیشتره…

    1. just ps4

      تازه از فرامین صوتی با هدستی که داره اطاعت میکنه من خودم دارم و ازش استفاده میکنم خوبم جواب میده

  8. رضا

    قطعا با سخت افزار بهتر انتخاب من ps4 . اما ای کاش ماکروسافت در این زمینه بهتر عمل میکرد . دیگه وقتشه بازی ۷۲۰p فراموش بشه

  9. میلاد

    آقا جفتشون خوبه. ولی به نظر من PS4 بهتره. از سخت افزار قدرتمندتری برخورداره و کنسول هم ساخته شده برای بازی کردن و PS4 هم بهتر از عهده این امر براومده.

    از نظر انحصاری هم هر دو کنسول فعلا چیز خاصی نداشتن ولی نمیشه منکر پیشرفت X1 بود. از وقتی فیل اسپنسر مدیریت رو به عهده گرفته تحولات خوبی ایجاد کرده و متاسفانه داره چوب سخت افزار ضعیفتر نسبت به PS4 رو می خوره.

    در بازار ایران به دلیل محبوبیت بیشتر PS4 و امکان تهیه و خرید و فروش بازی های دسته دوم خرید PS4 عاقلانه تر به نظر میاد.

    1. مسعود

      PS4 امتحان خودش رو پس داده
      به نظر من بالا اومدن بازی های ایکس باکس ٣۶٠ هم نباید انچنان کاربردی باشه چون روز به روز بازی ها بروز میشن و گرافیک اونا بالا میره و سری جدیدشون میاد فکر نکنم لزومی واسه بازی کردن بازی های نسل قدیم باشه
      بازی های انحصاری PS4. خیلی بهتر از ایکس باکس هستش
      God of war
      Granturismo
      The last of us
      ….

      1. Hooman

        Uncharted رو از قلم انداختی

  10. محمدرضا خان محمدی

    ps4

  11. alibargharari

    فقط ps4 آخه انحصاریاش بهترن.

  12. پرویز دهداری

    انتخاب کنسول تا حد زیادی به سلیقه شخصی برمیگرده.ولی اگه بوایم یکمم تکنیکی تر نظر بدیم سونی قبلا توی نوآوری حرف اول رو میزد،زمانی که همه کنسول ها از کارتریج استفاده میکردن سونی سی دی استفاده میکرد و بعد هم دی وی دی و بلو ری. ولی مایکروسافت با کینکت برگ برنده رو از سونی گرفت.
    از طرف دیگه عناوین اختتصاصی ایکس باکس بازی های بزرگ تر ، معروف تر و محبوب تری هستن.
    و اما بزرگترین برگ برنده ایکس باکس وان سینک شدن با ویندوز ۱۰ کامپیوتر شماست. پس به نظر من ایکس باکس ۱ گزینه مناسب تریه

    1. فیلم دوبله

      دیجی مگ > دسته پی اس ۴ کاملا با ویندوز تطابق داره و اجرا میشه

      همون unccharted 4 میخوره کله x one رو

      1. فیلم دوبله

        درضمن زمانی که مدیر سونی بهش گفتند ایکس باکس وان بازی های ۳۶۰ رو اجرا میکنه شما چرا اقدام نمیکنید. برگشت گفت سونی فعلا برنامه ایی برای انجام این کار نداره!!!!!

        فعلا نشونه قدرت سونی هست

        اگر دقت کرده باشید با هر آپدیت امکاناتی اضافه میشه که واقعا به کار میاد و موردنیازه بازی های ps3 یقینا قابل اجرا هستند منتها سونی به این زودی ها پرده بر نمیداره.

      2. Mehrab

        اجرای بازی های نسل قبل روی این سخت افزار نیاز به قدرت برنامه نویسی خیلی بالا داره که سونی نمیتونه این کارو انجام بده.

      3. Erfan

        سونی یه همچین سرویسی رو خیلی وقت پیش از مایکروسافت روی ps4 گذاشته بود که فرقش با قابلیت ایکس وان اینه که بازیای ps3 رو انلاین اجرا میکنه اسمش هم
        Ps now هست
        البته در کل به نظر من قابلیت بدردبخوری نیست

      4. فیلم دوبله

        منظورتون چیه؟؟ یعنی چی؟ یعنی نسل ۷ از ۷ سخت افزار بالاتری میخواد؟؟ 😐

      5. Sorush

        شما که هیچی نمی دونی چرا نظر می دی هالو و تمب رایدر گیر اف وار فورزا اسپرت بقیه رو دیگه نمی نویسم و فقط پلی استشین وآنچارتد و هیچ

      6. علی

        دوست عزیز شما اگه خودت میدونستی این حرفو نمیزدی..انحصاری های سونی خیلی خیلی بیشتره…
        آنچارتد ۴ و کالکشن..درایو کلاب..لست آف آس..دیتروید..انتیل داون..گاد آف وار..استریت فایتر ..لست گاردین..گوریلا..اوردر ..بلادبورن..سایلنت هیلز..وایلد..تیراوی انفالدد..ریم..پرسونا۵..دیپ داون و… بازم بگم؟؟؟مونده هنوز دیگه حوصلم نگرفت بنویسم…
        ثانیا چرا تومب رایدرو صاحب شدید الکی؟؟برای ps4 داره میاد و انحصاری معرفی نشده

      7. joker

        اخیش دمت جیز حرف دلمو زدی این فنای مایکروسافت چقد رو دارن

      8. Amir

        خو توی بازی اختصاصی که دیگه صد در صد xbox one قویتره Unccharted 4 vs halo 5 مقایسه ی چرطیه

      9. joker

        هیلو به گرد انچارتدم نخواهد رسید البته از ی جهتم راس میگی این دوتا سبکشون فرق داره باهم ولی خدایش هیلو نمیرسه به انچارتد ولی هیلو تو سبک شوتر اول شخص بهترین بازیه

      10. سینا

        یکی از دوستای من ps4داره باهاش انچارتد ۴ بازی کردم خدایی فقط گرافیک داره کلا چرته

      11. ps4

        عزیز ب هیچ وجه قابل مقایسه نیستن .انچارتد از بهترین گرافیک حال حاظر دنیا استفاده میکنه . و البته پی اس فو هم دستش و باز گذاشته با ۱۰۸۰ پیکسلی ک داره ولی ایکس وان چی و همون هالو خخخخخ هیچی نیستید

      12. تورنادو

        عزیز فورزا موتور اسپورت ۶ بهترین بازی ماشین رانی دنیاس و از وقتی هم که اومده دیگه گرن توریسمو ۶ حرفی برای گفتن نداره و نسل بعدشم نخواهد داشت

      13. Project IRSA

        هیلو نه هالو :))))) خخخخ

      14. ALIREZA GHORBANI

        خخخخخخ حرف خنده داری زدی اولا پلی استیشن چهار از ایکس باکس وان قویتره و دوما بازی HALO 5 رو داری با بازی با کیفیت و عالی UNCHARTED 4 چهار مقایسه میکنی خخخخخخ این خیلی ظلمه بابا

    2. حسین

      ببخشید ولی انحصاری های ps4 بسیار معروف تر هستند.آیا ایکس باکس وان بازی برای رقابت با آنچارتد ۴ را دارد؟

      1. Erfan

        خیر ندارد

      2. هومن

        هیچ کدام.
        فقط PC

      3. مهدی غ

        ایول، دقیقا!
        اگر واقعا پی سی بد بود، نمیومدن جفتشون گیم های اختصاصی بزنن برای کنسولاشون که ملت فقط بخاطر اون گیما وسوسه خریدن کنسول داشته باشن!
        همین پی سی همه کنسولا رو قورت میده!!!

      4. Keiser

        دیگه داداش واسه همون بازی هاس که خیلی ها کنسول می خرن و در ضمن اگه گرافیک بالای PC رو می گی، من می گم چیز مهمی نیست انسان ها دو تا چشم دارن دنیای اطراف رو با کیفیت ۸K می بینن من که احساس نیازی نمی کنم به گرافیک خیلی بالا.
        چیزی که مهمه محتوا و داستان بازی هاست که تو کنسول ها هست.

      5. joker

        خییییرررررررررر

      6. joker

        نیومده و نخواهد امد…یک درصد تومب رایدر قابل مقایسه بود که اونم قراره واس پی اس ۴ بیاد

      7. gamer

        بله داداشم بازی gears of war4 و tomb rider که احتمالش کمه بیاد واسه ی ps4 اینا همش شایعه است

    3. shahram

      کسی که تجربه انحصاریهای پلی استیشن رو تو نسل هفت یا شیش نداشته طبیعی هست ایکس باکس و بدون هیچ شناختی برتر بدونه انتخاب من همیشه پلی استیشن

      1. vahid

        دوست عزیز من هر دوتا رو تجربه کردم ولی به نظر من ایکسباکس واقعا عالیه . وقتی هم که ایکسباکسمو با ps3 عوض کردم فهمیدم که اشتباه بزرگی بود

      2. ps4

        عزیز اون برای نسل هفتم بود ن تنها من بله کل طرفداران های ps4 قبول داریم ک ۳۶۰برتر از ps3 بود . ولی الا کاملا ورق چرخیده شما رم GDDR5رو با پردازش ۱۰۸۰پیکسل رو با یه رم معمولیه DDR3 با قدرت پردازش نسل هفتمی ۷۲۰یکی میکنید ما قبول کردیم ک ۳۶۰برتر از ps3 بود .ولی متاسفانه طرفداران وان قبول نمیکنن و همینجور جواب جرت از خودشون در میارن

      3. امیز

        درسته ولی حالا انتخاب ایکس باکس وان اشتباهه

    4. کوروش سقانژاد

      همه اینا که گفتی غیر از کینکتش تو ایران در حال حاضر کاربرد نداره 😀

      1. علیرضا حبیب زاده

        خیر اتفاقا در صورتی که از سرعت اینترنت مناسب برخوردار باشید (که سرویس های ۲ مگابیت بر ثانیه هم که به راحتی گیر می آیند کفایت می کنند) و هیچ تلاشی در جهت هک و کپی خور کردن نکنید (که هنوز هیچ کدام از دو کنسول کپی خور نشده اند) می توانید از اکثر قابلیت ها استفاده کنید. (تحریم استور مایکروسافت هم که فکر کنم چند وقت پیش ور داشته شد)

      2. ps4

        خخخ عزیز دلم اون اینتر شما کی می خری فقط رو کاغذ با سرعت ۲. بازم با اینهمه امکانات ب قول خودتون بازی رو باختید مرد مؤمن

    5. محمد

      نمیشهه فقط بازی های انحصاری رو گفت پلی استیشن هم انحصاری های خوبی دارد

    6. morteza

      اولن که هنوز شرکت های بازی سازی نتونستن رو تمام قدرت پلی استیشن مانور بدن و این قدرتمند بودن پلی استیشن در آینده اتفاق می افته
      دوما هیچ گیمری تو دنیا نیست که بخواد با کینکت بازی کنه و کینکت یه محصول تجملاتی و تفریحی برای کودکانه که بهتره بدونید پلی استیشن هم دوربین های چشمی داره که میشه گفت همون کینکته و فرق زیادی نداره البته کینکت ایکس باکس قوی تره و درش شکی نیست
      سوما شما بازی هایی رو در پلی استیشن تجربه می کنید که جای دیگه ای نمیشه تجربش کرد

      مثال : god of war ,,,,yakuza,,,uncharted ,,,last of…,, samurai,,, و خیلی های دیگه تازه بهترین انحصاری ایکس باکس تام رایدر هستش که اونم سال دیگه برای بقیه هم میاد
      در کل من خدای جنگ رو به هیچ بازی نمیدم

    7. مهدی شمس

      من خودم xbox one رو انتخاب کردم.
      در زمانی که من خریدم ایکس باکس برتریش به کینکت بود و البته من با دستش هم خیلی بیشتر حال میکردم. ایکس باکس رو بیشتر پسند کردم به دلم نشسته بود و اصلا نمیتونستم برم سمت ps4
      الان هم که خیلی راضی ام درسته که تا پارسال چیز خاصی نداشت اما همیشه در حال پیشرفته.
      دایرکت ایکس ۱۲ ، امکان اجرای بازی های x360، ویندوز ۱۰، دسته بسیار حرفه ای الایت، بازی کوآنتوم بریک که فوق العاده خواهد بود، رابط کاربری بهتر، فن کم صدا در حالی که صدای ps4 خیلی زیاده عموم داره و باهاش کار کردم صداش خیلی رو مخه همچنین زیاد داغ میکنه در حالیکه ایکس باکس وان سیستم خنک کنندگی خیلی عالی ای داره و داغ نمیکنه.
      یک چیزی که اصلا قبول ندارم اینه که میگن ps4 پنجاه درصد قویتره! من که باهاش کار کردم این قدرتو ندیدم و اصلا اینطور نیست.
      مهم اعداد ارقام نیست مهم اینه از کنسولت لذت ببری .
      بنده به شخصه شبکه لایو رو هم ترجیح میدم به psn
      همچنین دسته ps4 اون حسی که تو وان هست نداره L2 , R2 در ps4 خیلی کوچیکه و مثل دسته وان ویبره نداره
      این ویبره ای که زیر RT-LT در ایکس باکس یه حسی خیلی باحال بهت میده در موقع تیرزدن چنان ویبره ای میکنه که آدم استرس خیلی زیادی میگیره و لذت بخش همچنین در بازی های racing حس پدال گاز داره!
      خلاصه بنده تجربیاتمو در اختیار شما قرار دادم.
      هرچند قبول دارم انتخاب کنسول سلیقه ای هستش و به قول یکی از دوستان باید ببینی کدوم به دلت میشینه.
      من ایکس باکس به دلم نشست راضی ام اما اگر بخواهید ملاک خرید کنسول رو به اعداد ارقام قرار دهید قطعا از انتخاب خودتون پشیمان خواهید شد.

      1. mohammad.mousavi

        اقای مهدی شمس شما بازی the last of us بازی کن با ps4 میفهمی زندگی یعنی چی اصلا مسخرس همیشه پلی استیشن از xbox بهتر بوده حالا شرکت xbox داره از ما تقلید میکنه خخخخخ اگه ادامه پیدا میکرد میشد xbox 720 1440خخخخخخ

    8. علی

      سلام

      تو ایران پلی استیشن ۴ خیلی کاراییش بیشتره انحصاریاش هم خیلی بهتره معلومه اصن تو باغ نیستی …بازیای پلی استیشن تو ایران ارزون تره و براحتی بفروش میره .

    9. saeed

      از طرف دیگه عناوین اختتصاصی ایکس باکس بازی های بزرگ تر ، معروف تر و محبوب تری هستن.???????? O- o
      اقای پرویز این دیگه از اون حرفا بود روی چ حسابی این حرفو زدی؟؟
      فروش بیشتر کنسول ایکس باکس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      فروش بیشتر بازیهاش؟؟؟؟؟
      متای بیشتر بازیهاش؟؟؟؟؟
      اگه دلیلت رو بگی من دربست نوکرت میشم
      بعدشم مایکروسافت با کینکت برگ برنده رو از سونی گرفت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      توروخدا دو تا بازی بگو واس کینکت همین الان برم بگیرم به غیر اسپورت مسپورت
      اطلاعاتتون تو حلقم

      1. joker

        داداش حرص نخور بابا اصن مقاسه این دوخنده داره کینکت برگ برنده خخخخخخخخ ای وای دلم

    10. ps4

      کینکت برگ برنده رو گرفت عزیز ّ خخخخخ .عزیز قیمت گزاف کینکت باعث شد تا وان کمتر ب فروش بره . دوما عزیز بازی های. انحصاری وان معروف ترو قوی ترن ! عزیز دلم انچارتد ما کل وانتون رو میبلعه .بازم میخوای بگو تمام انحصاری های فور و وان رو باهم مقایسه کنم .ببین دنیا دست کیه . سوما این بچه بازی ها چیه وصل شدن ب ویندوز ما دستگاه بازی میخوام .اگ اینجور بود یه کامپیوتر ابر قدرت میخریدیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه