نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. عباس کاشانی

    سلام با توجه به طراحی خوب سایت ولی قیمتهای سایت با بیرون بازار و کوچه و خیابون ها اختلاف خاصی نداره میشه رفت و تهیه کرد و تازه باید مبلغ کرایه هم که زیر ۱۰۰ هزار تونم هم باید پرداخت بشه…. و اشکال سایت هم اینه که بعد از ثبت سفارش قابلیت اصلاح وجود نداره و این خیلی مشکل بزرگی هست.

  2. شبنم

    سلام خسته نباشید، من از مشتری های قدیمی دیجی هستم و همیشه راضی بودم ازش واقعا الان هم راضی هستم اما یه مشکلی پیدا کردم که واقعا به نظرم باید فکر شه برا این موضوع، من چند روز پیش خرید کردم و تاریخ ارسال رو برای آخر هفته که منزل هستم زدم بعد دوروز یه کالای خوب تو شگفت انگیز اومد و منو ترفیب به خرید کرد اما چون زیر ۱۰۰ تومان بود هزینه ارسال روش میومد و من میخواستم دقیقا با بسته های سفارشی قبلیم آخر هفته ارسال بشه زنگ زدن گفتن چون سفارش قبلیتون فاکتور شده نمیشه، الان اون سفارشام همون تایم رایگان ارسال میشه سفارش دومم دقیقا همون تایم با همونا پول گرفته میشه برا ارسالش.. به نظرم این خیلی چیز عجیب غریب و مسخره ایه.. و ایکاش به طور کلی ارسال سفارشات حداقل برای تهران رایگان میشد

    1. کاوه محمودی

      دقیقا موافقم. میتونید به عنوان خدمات هزینه رو رایگان بذارید.
      اما متاسفانه اینجوری نمیشه

  3. جواد

    سلام
    من تقریبا یکسال است شاید بیش‌تر از دیجی خرید میکنم
    همیشه خوب بوده
    ولی آینده یک همین خریدم که تو سایت عکس مشکی زده بود
    ولی برام رنگ سفید اومد
    بعد که تو سایت رو نگاه کردم دیدم تیک رنگ سفید خورده
    خوب حالا چرا وقتی رنگ مشکی ندارین چرا تو سایت رنگ مشکی میزنین
    تو بسته بندی تا حالا مشکلی نداشتم خیلی خوب بوده
    و از لحاظ تحویل کالا بموقع از قبل خیلی بهتر شده و شبکه توزیع عالی داره
    لااقل تو شهر مشهد
    ممنون
    #نظرتو مهمه

  4. ابراهیم سامری

    با سلام و خسته نباشید
    من در تاریخ ۹۶/۰۹/۲۷ اقدام به خرید کالا شیر توالت ویسن تین مدل GOLD VS33273ZR با تخفیف شگفت انگیز بسیار عالی نمودم، ولی متاسفانه فردای آن از پشتیبانی تماس گرفتن و اعلام کردن کالا اشتباها به آن قیمت اعلام شده در سایت درج شده است و وجه پرداختی من را عودت دادند که این مساله خیلی توی ذوق من خورد.
    خواستم پیشنهاد بدم که وقتی مشتری کالایی را با هر قیمتی که در سایت زده می شود و خردید مینماید مطمین باشید برنامه ریزی کرده که این محصول به دستش برسد اما وقتی اعلام میکنید که اشتباه صورت گرفته به دور حرفه ایی بودن است.همچنین در تاریخ ۹۶/۰۹/۰۳ اقدام به خرید کالا کنسول بازی قابل حمل مارشال مدل ME-677 برای فرزند خردسالم نمودم که البته در پیشنهاد شگفت انگیز خریداری نمودم که قیمت قابل قبولی داشت ولی متاسفانه کالا رسیده به هیچ عنوان روشن نشد و وقت و وعده ایی که به فرزندم دادم ضایع شد چون قیمت بسیار پایینی داشت کلا نسبت به عودت آن پشیمان شدم، لذا خواهشمند است اینگونه کالاهایی که از نظر وقت به صرف عودت مشتری نمیباشد را ابتدا خود شرکت بررسی و سپس ارسال نماید.
    با تشکر
    #نظرتومهمه

  5. محمدرضا

    همه چیز تو دیجی کالا عالیه جز قسمت عطر. تنها خریدی که ناراضی بودم ازش همین بود. اگر ممکن بشه ادکلنهای صد در صد اصل بیاورید کار بزرگی انجام دادید چون تو ایران مشکل بسیاری هست

  6. علیرضا رجبی

    سلام
    به نظر بنده این روش نظر سنجی از اعتبار بسیار پاینی بر خوردار است بهتر است بر اساس پرسش و پاسخ و جداول و پاسخ های چهر گزینه ایی تنظیم شود.
    در روش پیشنهادی شما جز اینکه طرف بخواهد سیصد کلمه را تکمیل نماید چیز دیگری نیست و شما هم به مقصود خود نخواهید رسید
    بنده تا کنون از دی جی کال اقلامی چون سرفیس، ادکلن، لوازم جانبی موبایل و موارد اینچنینی خریداری کرده ام

  7. امین

    سلام
    من حدودا تمام اجناس مورد نیازم رو از دیجی می خرم واقعا خیلی بهتر از این هستش که یک روز از وقتت رو برای خرید یک کالا از دست بدی مخصوصا توانایی لغو خرید و برگشت کالا عالیه .فقط دوتا انتقاد دارم یکی بازه زمانی ارسال هر روز داره بیشتر می شه قبلا سه ساغت بود الان شده ۵ ساعت و بعضی از اجناس قیمتشون بیشتر از فروشگاه های دیگر هست اما تعداد این اجناس خیلی نادر هستش.
    در مجموع عالی

  8. member

    با سلام و خسته نباشید
    من حدود ۲۰ خرید داشتم در مجموع از ۱۰ – به شما ۸ میدم
    نمی دونم به تازگی بدلیل نوسان بازار دلار و … خیلی کمتر محصولات سیم کارت خور با قیمت های مناسب نسبت به ماه و سال پیش میزارید و یه بار دیگه لطفا محصولات شیایومی با گارانتی معتبر (که یکی از محسنات فروشگاه شماست)رو هم موجود کنید.
    همانطور که گفتم خودم حدود ۲۰ خرید داشتم در مجموع از ۱۰ – به شما ۸ میدم ولی نسبت به دریافت محصولات شکستنی (چینی و …) راضی نبودم
    ۱ خریدمم به همین دلیل و ترس از خرابی و شکستگی و لب پر بودن کنسل کردم
    باید تو بسته بندی های اینجوری دقت بالاتری صرف بشه
    مخصوصا بسته های راه های دور – شهرستان
    این شرط نظر سنجیتونم جالب بود ولی در کل بهترین فروشگاه اینترنتی ایران هستید و امیدوارم موفق و پیروز باشید.

  9. فاطمه جعفری

    بسته بندی
    سلام تقریباً یه ۴سالی هست که از دیجی کالا خرید میکنم
    توو این مدت از خریدهام خیلی راضی بود تا اینکه سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه آی هوم مدل IH-1131 خریدم
    برعکس همیشه بسته بندی فوق العاده ضعیف
    این قدر متعجب بودم که هنوز فکر میکنم اشتباه شده
    بخاطر بسته بندی افتضاح ۳تیکه از ۲۴ پارچه شکسته بود
    تماس گرفتم منتظر پیگیری هستم ولی دور از انصاف که نگم خیلی خوب برخورد کردن و قول پیگیری رو دادن
    فقط انتقاد من سر بسته بندی ضعیف
    #نظرتومهمه

  10. فاطمه جعفری

    سلام تقریباً یه ۴سالی هست که از دیجی کالا خرید میکنم
    توو این مدت از خریدهام خیلی راضی بود تا اینکه سرویس غذاخوری ۲۴ پارچه آی هوم مدل IH-1131 خریدم
    برعکس همیشه بسته بندی فوق العاده ضعیف
    این قدر متعجب بودم که هنوز فکر میکنم اشتباه شده
    بخاطر بسته بندی افتضاح ۳تیکه از ۲۴ پارچه شکسته بود
    تماس گرفتم منتظر پیگیری هستم ولی دور از انصاف که نگم خیلی خوب برخورد کردن و قول پیگیری رو دادن
    فقط انتقاد من سر بسته بندی ضعیف

  11. اردوان فرزین پور

    باسلام خدمت تمامی عزیزان محترم در مجموعه دیجی کالا
    بنده بیش از هفت سال است که از مشتریان مجموعه دیجی کالا می باشم که در این مدت خریدهای بسیاری انجام داده ام و حتی موارد عودت کالا و بازگرداندن وجه پرداختی را تجربه کرده ام و از این بابت اعتماد و اطمینان کامل از هرگونه خرید را کسب نموده ام و جای هیچگونه نگرانی در دریافت و عودت کالا را نداشته ام و نخواهم داشت ! زیرا مطمئن هستم که این مجموعه در حال انجام بهبود مستمر در فرایندها و خدمات خود بوده و این موضوع تصادفی یا اتقاقی و بدون برنامه ریزی لازم نیست و از سوی خود را یکی از اعضای کوچک آن مجموعه می دانم که می بایست به تغییرات و همکاری در پیشبرد اهداف سیستم مذکور فعالیت نمایم. دو نکته که در این مدت متوجه تغییر چشمگیری گردیده است و نیاز به بررسی دارد را خدمتتان اعلام می نمایم:
    ۱- زمانی قیمت های دیجی کالا بعنوان رفرنس تکنولوژی و تجهیزات الکترونیک بوده که این موضوع کمی کمرنگ شده است و عموماً قیمت ها اختلاف زیادی داشته است!
    ۲- پیشنهادهای شگفت انگیز مانند گذشته جذابیت و ایجاد انگیزه بمنظور انجام خرید را نمی نماید که پیشنهاد می گردد که این موضوع مورد بررسی و تجدید نظر جدی واقع شود و یا تعداد و تنوع آن بهبود یابد.

    با تشکر و آرزوی توفیق

  12. پرهام صائب

    سلام و روز بخیر
    حدود ۲ماه پیش یه هدفون بلاژیو مدل Turbine 2 Plus از دیجیکالا خریدم واقعا خیلی عالی بود شاید اگه از جنس بدنه هدفون فاکتور بگیریم از نظر کیفیت صدا در حد هدفون های برند روز دنیا هست و شارژم که عالی نگه میداره…فقط نکته ای که زیاد جالب نبود اینه که این محصولو تو پیشنهاد شگفت انگیز گرفتم اما قیمتی که الان تو دیجی کالا داره میفروشه با قیمت شگفت انگیز یکیه!!!در مورد هندسفری وان مور که خریده بودم همین نکته وجود داشت
    #نظرتومهمه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه