بازی‌های سرنوشت‌ساز سیاسی جام جهانی ۲۰۱۸

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

در ویدیوکست جدید جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تحلیل‌ بازی‌های روز نهم پرداخته‌ایم. روزی که از گروه E شاهد دو بازی میان برزیل و کاستاریکا بودیم که با برد برزیل به پایان رسید و از آن طرف هم سوییس و صربستان در یک بازی پرحاشیه به مصاف هم رفتند که حتی حاشیه‌های سیاسی هم داشت. از گروه D در یک بازی پرهیجان نماینده آفریقا، نماینده اروپا را شکست داد و حالا ایسلند باید منتظر دور سوم بازی‌ها باشد که تکلیف خودش و آرژانتین روشن شود.

مهم‌ترین نکته بازی‌های خوشحالی سیاسی بازیگران آلبانی‌تبار سوییس بعد از زدن گل بود که ممکن است منجر به محرومیت‌شان هم بشود.

کامنت‌های شما را خواندیم که بنظر می‌رسد بیشترتان معتقد بودید گل ضربه کاشته گولووین روسی زیباترین گل دور اول بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ بوده است.

در بخش حواشی امروز می‌توانید ببینید که درست همان روزی که پیکه از وحید امیری لایی خورد صدمین بازی ملی‌اش بود و در رختکن بعد از بازی با ایران پیراهنی با شماره صد به او تقدیم کردند. از طرف دیگر صحبت‌های پوگبا را درباره همکاری هم‌تیمی‌اش با او می‌شنوید و یک نمونه از هوادارانی را می‌بینید که درست در آستانه پایان بازی و مشخص شدن تیم برنده تغییر جهت می‌دهند!

اما در بخش پیش‌بازی‌ها امروز شاهد چند بازی مهم خواهیم بود که درباره‌شان حرف زدیم. آلمان و سوئد به مصاف هم می‌روند در حالی که مدافع عنوان قهرمانی جهان بازی قبلی‌اش را واگذار کرده اما یوآخیم لو، مربی آلمان همچنان معتقد به استفاده از نویر به جای ترشتگن در دروازه است و گفته که نویر کاپیتان تیمش است و او حاضر نیست در چنین شرایط حساسی کاپیتان تیم را تغییر بدهد.

سوئدی‌ها در مقابل گفته‌اند ابایی ندارند که جلوی آلمان به بازی دفاعی متهم شوند چون قصدشان گرفتن نتیجه و تقویت نقاط قوت‌شان است.

بلژیک، تیم تاکتیکی قوی به مصاف تونس می‌رود که قدرت فیزیکی خوبی دارند. بلژیک بازی قبلی‌اش را برده و تونس نتیجه را واگذار کرده است. این وسط مهاجم بلژیک هازارد تا توانسته به هم‌تیمی‌اش لوکاکو طعنه و کنایه زده است.

کره و مکزیک هم به مصاف هم خواهند رفت. کره جنوبی از سال ۲۰۱۰ تا امروز نتوانسته از مرحله اول صعود کند و مکزیک هر بار که با یک تیم آسیایی بازی کرده برنده شده درنتیجه می‌توانید استرس کره‌ای‌ها را برای این بازی تصور کنید.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه