تحلیل بازی‌های هیجان‌انگیز گروه مرگ و برد ایران برابر مراکش

۲۶ شهریور ۱۳۹۸

بازی ایران و مراکش از گروه B یعنی گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید. نیمه اول و بخصوص یک ربع اول توپ در مالکیت تیم مراکش بود. بازی در شرایط جوی مساعد در ورزشگاه سن‌پترزبورگ برگزار شد. گزارشگر انگلیسی همان اول بازی اشاره کرد که این بازی است که سرمربی هر دو تیم می‌دانند اگر دنبال شانسی در جام جهانی هستند باید آن را ببرند. یک شوت خطرناک از آمنابات و اشتباهی از سردار آزمون در همان دقایق اول ممکن بود منجر به گل شود که با درخشش دفاع ایران و علیرضا بیرانوند از دروازه ایران دور شد. حملات پی در پی مراکش باعث شده بود که توپ حتی به محوطه هجده قدم‌ خودشان هم نرسد اما بعد از ۲۰ دقیقه روند بازی عوض شد. مالکیت توپ که برای ایران تا پیش از آن فقط ۱۸ درصد مقابل ۸۲ درصد مراکش بود بیشتر شد و بازی به میانه‌های زمین کشیده شد. نیمه اول با نتیجه مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم بازیکنان ایرانی با روحیه بیشتری حاضر شدند. هرچند نیمه دوم ایران دو تعویض اجباری به دلیل مصدومیت علیرضا جهانبخش و امید ابراهیمی داشت اما درنهایت این تعویض‌ها و حتی تعویض هروه رنار، سرمربی مراکش به سود ایران تمام شد چون در وقت اضافه بازیکنی که در نیمه دوم برای مراکش به زمین آمده بود با یک گل به دروازه خودی باعث شد تیم ایران برنده این میدان شود.

اما بازی جذاب دیگر گروه B مربوط به اسپانیا و پرتغال بود. با ریتم سریع و بازیکنان تکنیکی که جلوی هم قد علم کرده بودند. بازی در استادیوم فیشت شهر سوچی برگزار شد. در همان دقایق اولیه کریستیانو رونالدو توانست در محوطه هجده قدم از بازیکنان اسپانیا خطا بگیرد و ضربه پنالتی بزند که گل اول بازی را به ثمر رساند. گلی که برای پرتغال اهمیت زیادی داشت اما اسپانیایی‌ها هم کوتاه نیامدند. گل تساوی را دیه‌گو کاستا وارد دروازه پرتغال کرد. گل دوم با شوت رونالدو و اشتباه عجیب دخیا به ثمر رسید. رقابت نزدیک میان رونالدو و کاستا با گل دوم کاستا ادامه پیدا کرد. دقیقه ۵۸ ناچو گل سوم اسپانیا را به ثمر رساند. اما یک قدم مانده به پیروزی کریستیانو رونالدو در دقیقه ۸۸ هت‌تریک کرد تا دو تیم از این بازی یک امتیاز بگیرند و تیم ایران با یک برد صدرنشین جدول گروه مرگ شود.

جام جهانی 2018 در دیجی کالا مگ

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سید ایمان

    چجوری شد دوستان امتیاز نود و سه رو گرفتن در صورتی که شش تا بازی انجامم شد و بالاترین امتیاز در صورت پیشبینی درست میشد سی. میه توضیح بدین چجوری ایت امتیار رو کسب کردن

    1. آزاده حق بین

      ضریب ۳ رو انتخاب کنین امتیازات ۳ برابر میشن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه