در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

۴ اسفند ۱۴۰۰

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌

۱۴۵ دیدگاه
  1. سوری

    باسلام خیلی خوب ودر تحویل کالا طبق زمان اعلام شده انجام میدهند .ممنون از همه عزیزان

  2. یوسف

    با سلام لطفا وقتی یکی. مشتری همیشگی شماست از کالاهایی که خرید می‌کنه. کم نکنین من آلبوم. تمبر نوروزی رو خریدم در کمال تعجب دیدم. حدود ۲۵ عدد از تمبرهاش سر جایش نیست به کی باید بگم ؟!یا آلبوم اسکناس قرمز ثبت کردم زرشکیش رو فرستادن .

  3. ناهیدخسروآبادی

    ناهیدخسروآبادی باسلام ارسال وسایل بابهترین خدمات وجعبه انجام میگرددولی بعضی ازوسایل که خریداری میشودبااون چیزی که درتصویردیده میشودمتاسفانه فرق میکنه ویااینکه توضیحات درموردآن وسیله واضح وروشن نمیباشددیگه اینکه قیمت بعضی ازوسایل بابازارخیلی فرق میکنه وگرانترازبازاراست ممنون میشم نمونه پدآرایشی که درتصوصرجنس خوب وبزرگه ولی وقتی سفارش دادام زمین تاآسمان فرق داشت واصلا ارزش سفارش واین همه زحمت که همکاران شمامتقبل شدند نداشت

  4. معصومه

    من برای اولین بار از یجی کالا خرید ۱۰ قوطی کرم داشتم که متاسفانه خاطره ای بسیار بد برای اینجانب بود چر اکه کالا ها هیچ کدام آک نبود و از روی هر کدام تقریبا بصورت نصف دزدی شده بود و کرمها همه در قوطی های باز شده بود و وزن خالص هر کدام هم متفاوت یعنی حدود نصف کرمها برداشته شده بود این عمل بطور حتم کار دیجی کالا نمی تواند باشد اما ضعف تهیه کالا را حتما دارد و نظارت درستی روی کالا ندارد و این یک دزدی علنی می باشد و اصلا از دیجی کالا راضی نیستم و متاسفانه تلفنی را هم نتوانستم آز انها پیدا کنم که حضوری شکایت خود را مطرح کنم

  5. اعظم

    سلام.من کاملاراضی هستم.واگرخریدی داشتم حتمادیجی کالاراانتخاب خواهم کرد.تشکرازهمه دیجی کالای ها

  6. حمیدرضا

    از آخرین خریدم که یک جفت کفش و کمربند بود راضی نیستم. چون در مشخصات کفش نوشته شده بود دارای کفی طبی قابل تعویض ولی وقتی تحویل گرفتم اصلاً کفی قابل تعویض نداشت.

  7. احمد عبدالله پور

    با سلام و خسته نباشید از دست اندرکاران دیجی کالا که شبانه روز زحمت میکشن کارهای پست را انجام میدهند و ما هم خیلی راضی از کالا های آنها هستیم باتشکر…

  8. محمود راسخ

    باسلام …. چندین بار از شما خرید میکنم چون میدونم به موقع بدستم میرسه واقعا از زحمات شما کمال تشکر را دارم پیروز باشید

  9. بهروز

    سلام

    من از مشتریان دیجی کالا هستم

    بیش از ۱۰ قلم کالا از شما خریداری کرده ام و از همه اقلام خریداری شده راضی هستم.همگی دارای کیفیت خوب بوده اند و به موقع هم تحویل شده اند .قیمت ها هم مناسب بوده اند .

    با تشکر

  10. حسین شریفیان عطار

    با سلام.
    قلم نوری هوئیون به قیمت ۴۸۰۰۰۰۰ تومان سفارش دادم، قلم نوری xp-pen به قیمت ۴۶۰۰۰۰۰ تومان تحویل داده شد، نه اسم درست بود، نه قیمت. چرا؟

  11. محمود راسخ

    با سلام… به کادر زحمتکش دیجی کالا از خدمات بسیارخوب شما سپاسگذارم انشاله موفق و پیروز باشید

  12. محمود راسخ

    با سلام وخسته نباشیدبه شما زحمتکشان دیجی کالا…ممنون ازشما کالا باکیفیت و به موقع بدستم رسید… پیروز باشید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه