در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌

۱۴۵ دیدگاه
  1. کاظم محمدی

    با سلام و احترام
    بنده چند مورد کالا خریدم که راضی هستم و ممنون از تمامی عوامل سایت دیجی کالا و خداقوت

  2. علیرضا سیدی

    عالی بود باور نمیکردم به موقع دریافت کنم قیمت ها خوبند تجربه خوبی کسب کردم باید دید در خریدهای بعدی نیز تکرار خواهد شد در هر صورت سپاسگزارم شاد و پیروز باشید

  3. حمیدخلفی

    باسلام واحترام:ازشرکت محترم شما یک جفت کفش خریدم لذا اعلام میکنم که از خرید خود راضی هستم.

  4. محمدرحمانی

    با سلام درود بر تمامی تیم دیجی کالا که دراین ایام کرونایی برای حفظ جان مردم عزیزوسهولت در خریدزحمات فراوانی میکشندواجرکم عندالله

  5. سید حسین میربافقی

    باسلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران در دیجی کالا. اینجانب
    چندین بار وسیله های متعددی خریداری کردم و از خدمات و وسایلی که خرید کردم بسیار رضایت و از خدمات دهی دیجی کالا رضایت دارم از کلیه عوامل دیجی کالا که در تمامی مراحل نقش دارند کمال تشکر می نمایم.

  6. شریفی

    سلام. کالا در همان روز وعده شده آمد ولی در ساعات تعیین شده نیامد و موجب معطلیشد.

  7. shanehi

    با سلام و تشکر از مدیریت دیجی کالا بنده چندین بار خرید از سایت شما خرید داشتم و از اینکه پیگیر مراحل ارسال پستی بودید واطلاع رسانی از طریق پیامک داشتید فوق العاده راضی بودم وهم از کیفیت اجناس . ممنون

  8. رضا ظهوری

    سلام از خریدم راضی هستم و به موقع تحویل داده شد ممنون

  9. p.a

    سلام یک سطل کوچیک فلزی خریدم که اندازشو دوس نداشتم پس کرایه ش کردم. ممنون دیجی کالا که خیلی زود بررسی کردین و پول هم به سرعت عودت کردین.

  10. محمد ذوالقدر

    من از خدمات دیجی کالا نهایت رضایت را دارم و
    همینطور بابت حسن اخلاق و مشتری مداری و خدمات پس از فروش این شرکت تشکر و قدردانی و برای همه اعضای دست اندر کار آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

  11. فرزانه نجفی

    من از دیجی کالا راضیم، ممنون از همتون

  12. مهدی

    ممنون ، بسیار عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه
دسته‌بندی‌های منتخب برای شما