در نظر سنجی تک گزینه‌ای دیجی‌کالا شرکت کنید

۴ اسفند ۱۴۰۰

«خرید از  فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا را به دیگران توصیه می‌کنید؟» اشتباه نکنید، این یک نظرسنجی نیست؛ دست‌کم قرار نیست اینجا به این سوال پاسخ بدهید. دیجی‌کالا می‌خواهد بداند آیا شما از خریدتان راضی بوده‌اید و خرید از دیجی‌کالا را به دوستان و آشنایانتان توصیه می‌کنید؟ پس وقتی بسته‌تان را تحویل گرفتید، به مامور توزیع دیجی‌کالا اعتماد کنید و در کسری از ثانیه در نظرسنجی کوتاه ما شرکت کنید.

در فرایند خرید از دیجی‌کالا، در آخرین مرحله، وقتی بسته را از همکار توزیع دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید، با هدف تایید تحویل بسته، از شما خواسته می‌شود با یک قلم مخصوص روی نمایشگر یک دستگاه هوشمند را امضا کنید. دیجی‌کالا به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، همواره به نظرات مشتریانش گوش می‌دهد. از این رو، پس از امضای دیجیتالی، همکار دیجی‌کالاییِ ما، از شما می‌خواهد که روی دستگاه به تجربه‌ی خریدتان امتیاز بدهید و در واقع در نظرسنجی بسیار کوتاه ما شرکت کنید. این نظرسنجی یک گزینه بیشتر ندارد. شما باید با توجه به تجربه‌ی خریدتان از دیجی‌کالا،  به این گزینه، بین ۱ تا ۱۰ امتیاز بدهید.

با انتخاب یکی از ۱۰ گزینه‌ی این نظرسنجی، شما به ما می‌گویید که با تجربه‌ای که از دیجی‌کالا داشتید، چقدر احتمال دارد خرید از آن را به دوستان یا آشنایان خود توصیه کنید.

پس اگر این دفعه، همکار توزیع دیجی‌کالا دَم درِ خانه یا محل کارتان در تهران، بسته را به شما تحویل داد، پس از امضای دیجیتالی، یک ثانیه وقتِ اضافه بگذارید و در نظرسنجی کوچک ما شرکت کنید. با این کار به فروشگاه محبوب‌تان در خدمت‌رسانی بهتر کمک بزرگی‌ می‌کنید.

‌‌‌

۱۴۵ دیدگاه
  1. رمضان علی

    باسلام وتشکر از کلیه عوامل دی جی کالا

    متأسفانه تحویل کالاهای درخواستی اخیراً به صورت باز بدون بسته بندی مناسب ودر شرایط کاملاً غیر بهداشتی صورت می گیرد این در حالی است که اپیدمی کرونا نیز رعایت بهداشت را ضروری تر می کند از دی جی کالا بشتر از اینها انتظار داشتیم امید وارم در خرید های بعدی به این موارد توجه شود

  2. فرید

    سلام
    پیشنهاد دارم که با توجه به اینکه بهنگام تایید کالاهای ایرانی تمام سعی و دقت بعمل می اید در خصوص قیمت ، بی رقیب بودن آنها هم دقت شود چون جلب اعتماد بیشتر شاید اولین گام برای رشد و توسعه باشد

  3. غلامعلی

    به نام خدا با اهدای سلام واحترام تاحلاکه خوب بوده وفقط خواهشمندم اجناس را بدون نظارت وکنترل برای شهرستانها ی استانها نفرستید که موجب برگشت انها نشود با تشکر

  4. شهریار

    علیرغم اینکه من برای اولین بار است که از دیجی کالا خرید می کنم؛از همه چیز بسیار راضی هستم.از اینکه سعی می کنید همه کارها به نحو احسن انجام شود سپاسگزارم.

  5. المیرا جاوید

    سلامف ازخدمان دیجی کالا بسیار راضی هستم خصوصا از کارکنان پیک با اخلاق وصبوریشان واجناس بسیار خوب وبا کیفیتشان

  6. zahra

    سلام من سفارشی داشتم که همش درسته بجز یکی ازکتاب ها که به جای انسان درجستجوی عالم معنا اشتباهاکتاب خودت باش دختر رو برام فرستادن…. چطورمرجوع کنم؟

    1. سلام وقت بخیر. شما می‌توانید از طریق سایت یا اپلیکیشن دیجی‌کالا درخواست مرجوعی خود را ثبت کنید. لطفاً به این لینک: رویه‌های بازگرداندن کالا نیز سر بزنید.

  7. مریم

    بسیار عالی بود

  8. هرندی

    من تا حالا چندین بار از دیجیکالا خرید کردم همیشه ازشون راضی بودم دمشون گرم

  9. یعقوب

    دیگه ارزش نداره از دیجی کالا خرید کرد چون واقعا در تحویل اجناس به مشتری افتضاحن و احترامی به مشتری خود قائل نیستن واقعا واسه خودم متاسفم. الان نزدیک ۱۲ روزه که جنس رو سفارش دادم ولی هنوز از تهران هم خارج نشده به دیجی کالا میگی،می ندازه گردن پست و به پست میگی میگه تقصیر دیجی کالاست.من یه بسته دیگه خریدم از یه شرکت دیگه ولی در عرض ۵ روز به دستم رسید که حتی ۹۰۰ کیلومتر دورتر از تهران بود.

  10. محمد معین محب

    سلام
    ارسال به اصفهان عالی هست
    خیلی زود به دستم رسید
    ممنون از دیجی کلا

    1. سلام وقت بخیر. از اینکه تجربه خوبی در خرید از دیجی‌کالا داشتید بی نهایت خوشحالیم.

  11. محدثه شجاعی

    سلام هنذفری خریدم خوب بود متشکرم از کالای خوبتون متشکرم از زحمات شما

  12. عطاء مرادی

    باسلام به عزیزان دوست داشتنی دیجی کالا .عزیزان از شما میخواهیم که اجناس باکیفیت بالا وقیمت مناسب را حمایت کنیدتا فرهنگ سازی شود ومردم اجناس بی کیفیت را نخرند .مردم عادی که از خوب یا بد بودن کالاها اطلاع ندارند این شماهستید که باید مردم را راهنمایی کنید واجناس با کیفیت وقیمت مناسب را تبلیغ نمایید .به خدا ورود اجناس بی کیفیت چه داخلی وچه خارجی کشور مارا به فقر وفلاکت می کشاند .ازهمه شما عزیزان که بی نهایت صادق هستید بسیار ممنون ومتشکریم .از خدا سعادت دنیا وآخرت را برای شما آرزو داریم .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه