قیمت آی‌مک پروی جدید اپل از ۵ هزار دلار شروع می‌شود

۱۶ خرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل دیشب یک مدل جدید از کامپیوترهای بدون کیس خود را معرفی کرد. آی‌مک پرو، محصول جدید اپل است که در کنفرانس WWDC امسال معرفی شد و گفته می‌شود قوی‌ترین کامپیوتری است که اپل تا به حال تولید کرده است.

آی‌مک پرو قرار است از ماه دسامبر امسال با قیمت ۴۹۹۹ دلار به بازار عرضه شود.

شرکت اپل اعلام کرده که این کامپیوتر با پردازنده هشت هسته‌ای  Xeon، نمایشگر ۵K، کارت گرافیکی Radeon از سری Vega و حداکثر حافظه SSD تا ۴ ترابایت به بازار می‌آید.

با توجه به مشخصات و آنچه اپل در کنفرانسش اعلام کرده است می‌توانید از این کامپیوتر قدرتمند در انجام مجموعه وسیعی از وظایف بهره بگیرید. وظایفی از جمله کارهای ویرایشی و گرافیکی، وظایف مربوط به حوزه بازی و واقعیت مجازی و حتی در حوزه هوش مصنوعی می‌توانید از این کامپیوترها استفاده کنید.

‌ منبع: The Verge

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. یوسفی

    با اینکه هیچ وقت از محصولات شرکت اپل استفاده نکردم و به دلایل شغلی همیشه با ویندوز و اندروید درگیر بودم ولی اینو میگم که کیفیت و تکنولوژی در محصولات اپل مخصوصا لپتاپ و آی مک اپل واقعا بالا و خیره کنند هست .
    لامصب همیشه یه چیزایی داره که از بقیه سرتر باشه .
    صفحه نمایش ۵k وووواااااااااووووووووووو

    1. الیاس

      ولی لپ تاباش از بقیه سرتر نیست.

  2. امبرحسین

    والا تو خود آمریکاشم ۵۰۰۰ دلار خیلی پوله!

    1. اشکان

      قرار نیست ارزون باشه! تازه این حداقل قیمتشه. شما حد اکثرشو نگاه کن. سر آدم سوت میکشه از این مشخصات. سی پی یو ۱۸ هسته ای زئون!!!! قیمت ۱۴ هسته ایش حدود ۶ میلیونه فقط! دیگه ۱۸ هسته ای بماند!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه