معرفی رسته‌ی تجهیزات سفر (آسوده خاطر به دل طبیعت بزن)

۱۹ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

از کارهایی که با فرا رسیدن بهار و مطبوع شدن هوا به ذهن می‌رسد، برنامه‌ریزی برای سفرهای طبیعت گردی و گلگشت‌های کوتاه‌مدت است. کمپ زدن پای یک آبشار یا وسط یک دشت سرسبز هرکسی را سر ذوق می‌آورد و خاطره‌ای خوب را رقم می‌زند. در این میان، چیدمان صحیح وسایل داخل کوله‌پشتی تاثیر زیادی بر سرعت، راحتی و مهم‌تر از همه حفظ سلامت جسمی شما در یک برنامه‌ی کوه‌نوردی و طبیعت‌گردی دارد. ما باید بدانیم در یک طبیعت‌گردی به چه وسایلی نیاز داریم و به چه وسایلی نیاز نداریم؛ به همین دلیل لازم است فرصتی را به تصمیم گیری درباره تجهیزات موردنیازمان اختصاص دهیم. رسته‌ی تجهیزات سفر در فروشگاه دیجی‌کالا شامل کیف و کوله، چادر، زیرانداز، عصا، قمقمه و فلاسک، تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و وسایل دیگر است و با مراجعه به آن می‌توانید دیگر لوازم مورد نیاز خود را نیز تهیه کنید.

Travel_1برند پریموس از سازندگان معروف ظروف و قمقمه و فلاسک سفر است. ظرف غذای کامل پریموس مدل Classic Set سه تکه است و دستگیره‌‌ای از جنس آلومینیوم دارد. این دستگیره قابل اتصال به هر نقطه از سه ظرف است و نگرانی شما را درباره‌ی حرارت بالای ظرف‌ها برطرف می‌کند. دو ظرف پریموس مدل Classic Set مدرج هستند. با این ظروف تجربه‌ای خوشایند ازغذا خوردن در طبیعت را به دست خواهید آورید.

Travel_2کوله از اصلی‌ترین وسایل ضروری برای کمپینگ است. البته برای یک گلگشت یا کوه‌پیمایی یک‌روزه، به‌دلیل اینکه وسایل زیادی لازم نداریم باید کوله تا حد امکان سبک باشد. کوله پشتی میلت مدل Alpine LTK 25 تنها ۵۶۰ گرم وزن دارد که در نوع خود منحصر‌به‌فرد است. این کوله در برابر نفوذ آب مقاوم است تا خیال‌تان راحت باشد که محتویات داخل کیف خیس نمی‌شوند.

Travel_3-1فرقی ندارد که باران ببارد یا درمعرض آفتاب باشید؛ در هرصورت در یک کمپینگ شما به چادر نیاز خواهید‌ داشت. چادرهای مسافرتی با توجه به ظرفیت و جنس و غیره با همدیگر تفاوت دارند. چادر سولو تنت مدل ST-CD-6 با جنس پارچه‌ی پلی استر و مقاوم در برابر باران می‌تواند همراهی خوب برای شما درطبیعت باشد.

Travel_4بسیاری از افراد در مسافرت، کمپ یا کوه‌نوردی به وسیله‌ای مناسب نیاز دارند تا با استفاده از آن غذا درست کنند یا غذای‌شان را گرم کنند. اجاق سفری «کووآ» مدل Portable Stove به خاطر ابعاد و وزن مناسب و هم‌چنین ویژگی‌های امنیتی زیاد و داشتن کیف مخصوص بسیار مناسب است. روی این اجاق، پایه‌ی نگه‌دارنده‌ی ظرف وجود دارد که یک طرف آن دارای پایه و یک طرف بدون پایه است.

Travel_5چه قصد داشته باشید به یک گلگشت سبک بروید یا یک کوهنوردی حرفه‌ای، دم کردن و نوشیدن یک لیوان چای داغ می‌تواند از لذت‌بخش‌ترین تجربیات سفرتان باشد. فلاسک پیک‌نیک کووآ مدل Mega Hot دارای ۱.۲ لیتر ظرفیت است. این فلاسک دارای ۲۸ سانتی‌متر طول و وزن خالی ۷۲۵ گرم است. فلاسک کووآ قابلیت این را دارد تا دمای آب گرم را تا ۲۴ ساعت حفظ کند و نیاز شما را به داشتن چای برطرف کند.

Travel_6در هنگام پیک‌نیک برای استقرار در یک مکان مناسب نیاز به یک زیرانداز دارید. زیرانداز مدل آکاردئونی با قابلیت تا شدن، به دلیل اینکه از فوم فشرده ساخته شده‌است، مانع انتقال رطوبت می‌شود و نشیمن مناسبی برای شما است. این زیرانداز ۳۱۰ گرم وزن دارد و دارای ابعاد ۱۶۸×۵۸ سانتی‌متر است.

اگر در کنار این لوازم، مطمئنا به چیزهای دیگری هم برای سفر نیاز دارید، پس به مطلب «مجزشو» نگاهی بیندازید. برای مطالعه کلیک کنید.

Download_PDF

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. سفر گستر

    خرید های شخصی بنده و میزان رضایت از هر کدوم:
    کوله پشتی میلت مدل Alpine LTK 25 کد ۱۹۲۷ : به نظرم از نظر جنس بسیار عالی کار شده به طوری که توی هوای گرم اصلا پشتتون عرق نمیکنه و این واقعا مزیت بزرگیه.
    فلاسک کوهنوردی استنلی مدل The Legendary Classic ظرفیت ۱ لیتر : فلاسکی استثناییه هرچند قیمتش گرون بود اما ماندگاری دماش واقعا عالی بود.
    با تشکر از شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه