خواندنی‌ترین مقاله‌های دنیای دیجیتال (۹۴/۷/۲۱)

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
خواندنی‌ترین مقاله‌ها

دقیقا یک هفته پیش، مایکروسافت از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. اگر می‌خواهید در مورد آن‌ها بیشتر بدانید، توصیه‌ی ‌ما این است که به مهم‌ترین خبرهای هفته‌ی پیش سری بزنید. اما جدا از آن‌چه در کنفرانس مایکروسافت گذشت، ما این هفته هم مثل هفته‌های گذشته، چندین نقد‌ و‌ بررسی و مقاله‌ی تحلیلی را برای‌تان منتشر کردیم. نمونه‌هایی از بهترین آن‌ها و همچنین چند مطلب خواندنی دیگر را می‌توانید در ادامه‌ی این نوشته پیدا کنید. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌‌   ‌‌‌

بررسی تخصصی چند محصول

مواردی که در این بخش می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، لزوما مقاله نیستند. این هفته چند نقد و بررسی ویدیویی در دیجی‌کالا تولید شد. این ویدیوها و دو مقاله‌ی دیگر را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر پیدا کنید:

ال‌جی G4

‌‌‌

نقد و بررسی ویدیویی ال‌جی G4

نقد و بررسی ویدیویی اپل آیفون ۶s

نقد و بررسی ویدیویی مانیتور BenQ مدل XR3501

نقد و بررسی ال‌جی G4 استایلوس

نقد و بررسی تلویزیون سامسونگ SUHD 65JS8500

‌‌‌   ‌‌‌

دیدگاه

گاهی وقت‌ها در انبوه خبرها، خواندن چند دیدگاه از نقطه‌نظرهای متفاوت، خالی از لطف نیست. این هفته هم چند یادداشت کوتاه داشتیم. نویسندگان دوربین‌شان را در زاویه‌ای غیرمعمول گذاشتند و به بعدی متفاوت از موضوعات روز نگاه کردند. چند مورد از آن‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید:

گوگل

‌‌‌‌‌‌   ‌‌

گوگل و رویای تصاحب وب

درسی که باید از تلگرام گرفت

این راه‌اش نیست

‌‌‌

 استیو جابز

چهار سال پیش در چنین روزهایی، استیو جابز درگذشت. ما در مطلبی سعی کردیم زندگی حرفه‌ای او را در قاب تصویر به شما نشان دهیم. پیشنهاد می‌کنیم این مطلب تصویری و دو مطلب کوتاه دیگر را در دیجی‌کالا مگ بخوانید:

استیو جابز

‌‌‌   ‌‌

زندگی حرفه‌ای استیو جابز به روایت تصویر

سوالی که استیو جابز هر روز از جانی آیو می‌پرسید

چرا استیو جابز رفتار بدی با کارمندان داشت

‌‌‌   ‌‌

شما هم می‌توانید امپراطوری خود را راه بیندازید

ما مدتی است که ترجمه‌ی کتاب موفق «امپراطوری اپ» را در قالب مجموعه‌ای با نام «پاورقی دنباله‌دار امپراطوری اپ» برای‌تان منتشر می‌کنیم. این کتاب توسط آقای «چاد مورتا» و در ۱۰ فصل نگاشته شده. تا این لحظه، مقدمه و سه فصل اول را منتشر کرده‌ایم. شما می‌توانید از طریق لینک زیر اطلاعات تکمیلی را در مورد این مجموعه پاورقی‌ها به‌دست بیاورید:

امپراطوری اپ

‌‌‌‌   ‌‌‌

پاورقی دنباله‌دار امپراطوری اپ

‌‌‌

رو در رو؛ اندروید بهتر است یا iOS؟

اندروید بهتر است یا iOS؟ نزدیک به ۸ سال است که طرفداران دو آتشه‌ی گجت‌های دیجیتالی سعی می‌کنند به این سوال پاسخ بدهند. ما در پستی از شما خواستیم تا با ارایه‌ی نظرات منطقی‌تان ما را در رسیدن به پاسخ‌های درست یاری بدهید؛ تا حد زیادی هم موفق شدیم. اگر هنوز در این بحث داغ شرکت نکرده‌اید، بد نیست که نگاهی به گفت‌و‌گوهای دوستان خود در این صفحه بیندازید:

اندروید iOS

‌‌‌‌‌‌

شما بگویید؛ اندروید یا iOS؟

‌‌‌

این چند مقاله‌ی خواندنی را شدیدا به شما توصیه می‌کنیم

در کنار مطالبی که تا این‌جای کار به شما معرفی کردیم، در طول هفته‌ی گذشته چندین مقاله‌ی کوتاه و بلند دیگر را هم روی سایت قرار دادیم. اگر این هفته فرصت زیادی برای مطالعه نداشتید، دست‌کم به این چند مورد نگاهی داشته باشید:

اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی

‌‌‌

تفاوت اصلی «پیکسل C» با تبلت‌های برتر بازار در چیست؟

ضعف امنیتی بزرگ در اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی

چهار نشانه که با آن‌ها می‌توانید آینده‌ی فناوری را پیش‌بینی کنید

خانم‌ها بیشتر از آقایان با موبایل خرید می‌کنند

قابلیت لمس سه‌بعدی شرکت اپل چه تاثیری روی دنیای تکنولوژی خواهد گذاشت؟

‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه