نظر تو مهمه؛ نقد و بررسی کنید جایزه بگیرید! (دور سوم به پایان رسید)

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دور سوم مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» به پایان رسید. نتایج به‌زودی از طریق دیجی‌کالا مگ و شبکه‌های اجتماعی آن منتشر می‌شود.


خیلی از شما که الان این مطلب را می‌خوانید، مشتری دیجی‌کالا هستید. شاید به‌تازگی یک گوشی از دیجی‌کالا خریده‌اید یا ماه‌هاست از کالایی استفاده می‌کنید که از دیجی‌کالا سفارش داده بودید. در اسباب و لوازم شخصی شما احتمالا می‌توان یک پاوربانک، فلش مموری، دوربین،‌ کفش ورزشی، کوله‌ی کوهنوردی، فلاسک چای و چراغ قوه  پیدا کرد که از دیجی‌کالا خریده شده‌اند.

در سایت دیجی‌کالا به صفحه کالاهایی که خریده‌اید بروید؛ در قسمت نظرات با هشتگ #نظرتومهمه تجربه خود را بنویسید و شانس‌تان را برای برنده شدن در مسابقه  امتحان کنید.

واقعیت این است که وقتی ماه‌هاست صاحب یک وسیله هستید، بهتر از هر کس دیگری می‌توانید درباره‌ی تجربه‌ی کاربری آن نظر بدهید. شما به خوبی با نقاط قوت و ضعف آن وسیله‌ آشنا شده‌اید و نقد و نظر شما، موثق‌تر از نقد و نظر افرادی است که یا هیچ‌وقت با آن وسیله کار نکرده‌‌اند یا زمان خیلی کمی با آن گذرانده‌اند.

حالا از شما می‌خواهیم برای کالاهایی که از رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار دیجی‌کالا خریده‌اید، نقد و بررسی بنویسید. با انجام این کار در مسابقه‌ی «نظر تو مهمه» شرکت می‌کنید. به ۱۰ نفر به قید قرعه، جوایز نفیسی شامل یک ووچر ۳۰۰ هزار تومانی، دو ووچر ۲۰۰ هزار تومانی و هفت ووچر ۱۰۰ هزار تومانی خرید از دیجی‌کالا اهدا می‌شود.

شرایط نگارش نقد و بررسی

  • تعداد کلمات نقد و بررسی باید دست‌کم ۲۰۰ کلمه باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای عنوان متناسب با متن باشد.
  • نقد و بررسی باید دارای نقاط قوت و نقاط ضعف باشد.
  • نقد و بررسی باید بیان‌نگر تجربه‌ی کاربری شخصی شما با آن محصول باشد.

قوانین شرکت در مسابقه

  • نقد و بررسی شما در صورتی در مسابقه شرکت داده می‌شود که کالایی را که برای آن نقد و بررسی می‌نویسید، از دیجی‌کالا خریده باشید.
  • باید تمام شرایط مندرج در شرایط و قوانین ارسال نظر را رعایت کرده باشید.
  • حتما باید در انتهای نقد و بررسی خود از هشتگ #نظرتومهمه استفاده کرده باشید.

روند برگزاری مسابقه

  1. هر ماه، مجموعه‌ای کالا یا رسته‌ی کالایی در صفحه‌‌ای اختصاصی نمایش داده می‌شود.
  2. اگر از دیجی‌کالا، یک یا چند قلم از این کالاها را خریده‌اید، از ۲۳ بهمن تا ۱۵ روز فرصت دارید با کلیک روی هرکدام، نقد و بررسی خود را در صفحه‌ی محصول درج کنید.
  3. اگر همه‌ی قوانین شرکت در مسابقه را رعایت کرده باشید، نقد و بررسی شما در مسابقه شرکت داده می‌شود.
  4. تا یک هفته پس از پایان مسابقه، به قید قرعه به ۱۰ نقد و بررسی برتر جوایزی اهدا می‌شود.

در ادامه‌، کالاهای رسته‌ی خانه، آشپزخانه و ابزار را می‌بینید. اگر صاحب یک یا چند قلم از آن‌ها هستید یا قصد خرید کالایی از این رسته را دارید، ۱۵ روز فرصت دارید تا به صفحه‌ی آن کالا بروید و در بخش «نظرات کاربران»، نقد و بررسی بنویسید و در این مسابقه شرکت کنید. استفاده از هشتگ #نظرتومهمه را در انتهای متن نقد و بررسی فراموش نکنید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱۰ دیدگاه
  1. Someone

    سلام
    من متوجه روند برگذاری مسابقه نشدم
    چیزی که متوجه شدم اینه که از ۲۶ـم آذر ماه کالاهایی از هر کتگوری تو صفحه اول سایت دیجیکالا نمایش داده میشه و تا ۱۵ روز فرصت داریم که براشون تو قسمت “نظرات کاربران” نقد ثبت کنیم و آخرش هم هشتگ مربوطه رو بذاریم، درسته؟
    یا این که از ۲۶ـم فقط تو کتگوری “زیبایی و سلامت” این قابلیت باز میشه؟

    1. علیرضا رفعت

      someone عزیز، از ۲۶ آذر ۱۵ روز مهلت دارید (۱۰ دی روز آخر شرکت در مسابقه است) در این کمپین برای کالاهایی که از رسته زیبایی و سلامت خریداری کردید نقد و بررسی خودتون در بخش نظرات کاربران صفحه دیجیکالا با هشتگ نظرتومهمه ارسال کنید تا در مسابقه شرکت کنید.

      1. Someone

        ممنون بابت توضیح
        اما یه سوال برام پیش اومد، برای بقیه کتگوری‌ها چی؟ برای اون‌ها برنامه‌ای برای چنین مسابقه‌ای ندارید؟

      2. علیرضا رفعت

        سعی میکنیم برای بقیه رسته ها یا به قول شما سایر کتگوری‌ها هم این مسابقه رو بذاریم. همین جا در بخش نظرات بهمون بگید دوست دارید رسته بعدی چی باشه ؟

      3. Someone

        از نظرم “ورزش و سرگرمی” و “کالای دیجیتال” گزینه‌های بهترین هستن.
        تو کتگوری “ورزش و سرگرمی” با نظرات کاربران کمتری نسبت به بقیه‌ی کتگوری‌ها مواجه شدم که گاهی اوقات باعث شک تو خرید شده
        “کالای دیجیتال” هم معمولاً شامل کالاهای با قیمت نسبتاً بالاست و خوندن نظر کسایی که یه مدتی از این دسته کالاها استفاده کردن میتونه مفید باشه

  2. مهدیه

    نسبت به بقیه سایت های اینترنتی، بیشتر به دیجی کالا اعتماد دارم.. و ترجیحا ازینجا خرید میکنم.. خریدای نسبتا زیادی کردم که خوب از همشون نسبت به استفاده ای که داشتم، راضی بودم.. فقط یه مورد که برام جالب بود این بود که من چند هفته پیش یه مودم ایسوس خریداری کردم به قیمت ۱۴۹ تومن که ۹ تومن آف خورده بود اون موقع.. توی حراجی های یلدا هم، اتفاقی به این بخش مودم ها سر زدم و دیدم که همین مودم رو با قیمت ۱۷۹ تومن گذوشتن و بعد از تخفیف یلدا به ۱۵۵ تومن کاهش داده بودن.. برام عجیب بود!!! که یا کلا قیمت اون مودم به صورت معمول رفته بالا و بعد آف خورده، یا خودتون توی قیمت دستکاری کردین که بالا بردین و بعد آف گذوشتین.. تفاوت قیمتش زیاد نبود، ولی نیتش شاید مورد توجه هستش!!.. البته خیلی از محصولات دیگه رو هم دیدم از روی کنجکاوی ولی این مورد اتفاق نیوفتاده بود براش، مثه دوچرخه های ثابت، که خوب خرید هم داشتم ازش و تخفیف های خوبی داشتن.. به هر حال از سایتتون ممنون، امیدوارم اجناس با کیفیت تری رو ارائه بدین

  3. علیرضا

    با سلام خدمت دیجی کالایی های عزیز
    ممنون از پاسخگویی بسیار مودبانه تون
    اگر قیمت همه ی کالاهاتون مناسب باشه خیلللی عالی میشه
    اما متاسفانه الان اینجوریه که قیمت بعضیا ارزونه و بعضی دیگه گرون

  4. محمد قنبری

    من تا به حال اجناس زیادی از دیجی کالا خریدم و همش هم خوب و با کیفیت بوده و من کاملا راضیم
    مرسی که هستی دیجی

  5. فهیمه مهجور

    باسلام
    من حدود ۳یا۴ ماه پیش یک گوشی LG K10 2017از دیجی کالا خریداری کردم .
    والان بسیار راضی هستم زمانی که من این گوشی رو خریداری کردم در پیشنهاد ویژه بود و باتخفیف فوق العاده ای خریداری کردم
    ویک اتو پاناسونیک هم خریداری کردم
    و الان بسیار راضی هستم باتشکر

  6. محمدرضا خان زاده

    بسم الله الرحمن الرحیم. با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندرکاران دیجی کالا.

    ۱.خدمات و کیفیت و تنوع کالاهای موجود در دیجی کالا: بنده به شخصه و خانواده خرید های زیادی از دیجی کالا انجام دادیم از قبیل گوشی موبایل _لباس_لوازم خوانگی _ساعت و…. تا بحال ایرادی از این خرید ها ندیدیم و بطور کامل راضی هستیم چراکه تمامی کالاها بدون هیچ کلک و دورغی دارای توضیحات و مشخصات و نظرات کاربران هستند و شخصی که میخاد خرید انجام بده میتواند همه آنها را مطالعه کند و در هر رنج قیمتی که در توانش هست انتخاب کند.

    ۲.امکانات و اپلیکشن و تحویل سریع و آسان کالا

    اپلیکشن دیجی کالا واقعا امکانات و دسترسی های بسیاری دارد و اپلیکشن بدون هیچ هنگ و باگی به راحتی بر گوشی های اندروید و آی او اس اجرا میشود و واقعا کیفیت بالایی دارد و کار کاربر بسیار راحت و آسان است. در مورد تحویل سفارش که واقعا منظم و با احترام تمام درب منزل تحویل میشود و کارمندان پست نهایت اخلاق و احترام را برای مشتری قاعل هستند و تشکر میکنم در مورد پرداخت امن اینترنی هیچ مشکلی نیست و راضی هستیم. صحبت پایانی :

    دیجی کالا یک فروشگاه بزرگ اینترنی بدون هیچ عیب و نقصی است و انشالله کارکنان آن همیشه موفق باشند باتشکر. خان زاده

    #نظر تو مهمه

  7. بابک رجایی

    سلام. در جشنواره یلدا من دو تا گوشی موبایل هووای (آنر ۸ لایت) خریداری کردم. قیمت بسیار مناسب بود. حتی بدون وجود تخفیف یلدا، با کارانتی مدیا قیمت از بازار کمتر بود. من در کل راضی بودم از خریدم. اما مشکلی وجود داشت و اونم این بود که هندزفری داخل جعبه اورجینال هووای نبود، متأسفانه متفرقه بود. من با کارشناسان دیجی در میان گذاشتم. اما اعلام کردن که دیجی دخل و تصرفی در بسته بندی جعبه ها نداره و شرکت مربوطه به صورت پک شده کالا را تحویل دیجی کالا میده و دیجی کالا اون کالا را تحویل مشتریان می‌دهد. لذا پیشنهاد می کنم دیجی کالا در هنگام سفارش به نمایندگی ها و تهیه محصولات از کامل بودن و اصلی بودن قطعات جانبی محصولات مطلع شود. لازم به ذکر است که بنده از مشتریان تقریبا همیشگی دیجی کالا هستم و قبلا هم گوشی موبایل خریداری کردم که با این مشگل مواجه نشده بودم. علت خرید من از دیجی کالا به خاطر اطمینان از صحت و سلامت محصولات هست.

  8. محمدرضا خان زاده

    سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندرکاران دیجی کالا من و خانواده خرید های اینترنتی زیادی از دیجی کالا داشتیم و از همه کالا هایی که در سایت هستن و خرید کردیم رضایت کامل داریم چون تمام اطلاعات کالا و نظرات کاربران موجود هست و کلکی تو کار دیجی کالا نیست و تمامی کالا ها ضمانت برگشت دارند و اپلیکیشن دیجی کالا واقعا کامل و بدون باگ هستش و خیلی خرید کردن رو راحت کرده در کل از تمامی زحمات شما ممنونم تشکر

  9. علی

    والله دوروزه ی گلس سفارش دادم تهرانم هستم پولشم انلاین پرداخت کردم ولی هنوز بدستم نرسیده.

  10. کاظم شادمهر

    سلام
    حدود ۴ ماه پیش از دیجی کالا یک یخچال دوقلو سامسونگ خریدکردم
    خیلی از خریدم راضیم بسیار کم مصرف و بهینه ست بزرگ ترین حسن خرید از دیجی کالا تحویل محصولات است یخچال خریداری شده رو داخل منزل به من تحویل دادند بدون هیچ گونه هزینه حمل ونقل .

  11. مهرناز خردمندنیا

    من نسبت به خرید اینترنتی خوش بین نبودم و دلواپس بودم که خرید مطمئنی نداشته باشم و هزینه ای که پرداخت میکنم مورد سوء استفاده قرار بگیره. در گذشته هم تجربه خیلی بدی داشتمو کالایی که خریدم اصلا با چیزی که در سایت فروش توضیح داده بودن مطابقت نداشت ولی دیجی کالا اطمینان کافی رو برای خرید اینترنتی بوجود آورده. من خودم اولین بار سرویس پذیرایی چینی رزین رو خریدم که با ارسال سریع و بسته بندی عالی اطمینان کافی رو پیدا کردم چون با مشخصات گفته شده کاملا میدونستم موقع تحویل کالا ظروف چه شکلی هستن و همون بود که میخواستم. ضمانت سلامت کالا بخش زیادی از نگرانی رو از بین می بره و همین باعث شد که یه تابلو فرش هم از دیجی کالا بخرم که خیلی بموقع و سریع تحویل گرفتم. تنوع کالاها هم باعث شده که حتی نیازهای روزمره هم بدون اینکه نیاز باشه وقتمون رو با رفتن به بازار و رفت و آمد صرف شه در منزل سفارش بدیم.

  12. حیدر نقی زاده

    دیجی مطمن
    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان سایت دیجی کالا
    نزدیک به ۴ سال هست از دیجی کالا خرید میکنم.از هرنوع وسایلی بگین خرید کردم.از تلویزیون گرفته تا زیور آلات.
    خلاصه نقاط قوت دبجی کالا رو میگم.چون همه راجب اجناس نظرات متفاوتی نوشتن.
    دیجی کالا مطمن ترین و در عین حال سریع ترین روش برای خرید کالای اصل میباشد.مثلا یه ایفون رو در نظر بگیرید.من خودم فروشنده موبایلم.با اطمینان میگم کشور پر از جنسهای رفرش هست.دیجی کالا جنس اصل رو به قیمت مناسبی میفروشه.درسته مغازه قیمتش کمه.ولی هر ارزونی …
    زمان ارسال کالا واقعا راضی کننده هست.
    تمام اعضای پستی دیجیکالا واقعا خوش اخلاق و خوش برخورد هستن.کاملا با مشتری توافق دارند سر محل تحویل.
    جنس معیوب رو به راحتی پس میگیرن.این دیگه واقعا در ایران یه امتیازه.
    تمام اجناس دارای گارانتی شرکتی هستن.
    پاسخگوی تلفنی همیشه در دسترس.
    تمام انتقادها در نظرات اجناس قبول هست.ایرادهای اجناس به راحتی در نظرات کنجانده میشن.
    اما انتقاد من به دیجی کالا.
    فعلا چیزی به ذهنم نرسید.
    امیدوارم همیشه در این مورد چیزی نداشته باشم برای گفتن.
    واقعا تو این مملکت مثل آمازون گل کاشته.
    ماهم دلخوشیم به داشتن همچین سایتی.
    موفق باشید#

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه