مهم‌ترین خبرهای دنیای دیجیتال در هفته‌ای که گذشت (۱۴ آذر ۹۴)

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
مهم‌ترین خبرها

امروز مثل همه‌ی شنبه‌ها می‌خواهیم مهم‌ترین خبرهای دیجیتالی هفته‌ی گذشته را با هم مرور کنیم. حجم زیادی از خبرهای این هفته در مورد محصولاتی بود که قرار است در هفته‌ها و ماه‌های آینده معرفی بشوند. این هفته چند خبر اپلیکیشنی هم داشتیم. در ادامه، مهم‌ترین و جالب‌ترین خبرهای هفته‌ی پیش را یک بار دیگر به شما معرفی می‌کنیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

      ‌‌ ‌‌‌

جدیدترین شایعات و شنیده‌ها

قرار است گوشی بعدی اپل که وارد بازار می‌شود، آیفون ۷ باشد و اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، اپل تغییراتی هم در طراحی ظاهری این گوشی ایجاد و ویژگی‌هایی به آن اضافه خواهد کرد. اپل تا امروز خبر موثقی درباره‌ی گوشی بعدی خود، آیفون ۷، منتشر نکرده و انگار تا زمان عرضه‌ی این گوشی باید به حرف‌ها و نقل‌قول‌ها اکتفا کنیم.

آیفون ۷

یکی از جنجالی‌ترین شایعات در مورد آیفون ۷ به حذف جک هدفون در آن اشاره دارد. خبر دیگری هم داشتیم که براساس آن، سونی گوش اکسپریا Z6 در پنج مدل راهی بازار خواهد شد. جدیدترین شایعات و شنیده‌های دنیای دیجیتال را از لینک‌های زیر بخوانید:

اطلاعات بیشتری درباره‌ی ظاهر آیفون ۷ منتشر شد

شایعه: ورودی هدفون روی مدل ضد آب آیفون ۷ وجود ندارد

عرضه‌ی آیفون ۶c با صفحه‌نمایش ۴ اینچی در بهمن‌ماه

اولین اطلاعات از گوشی اکسپریا Z6 لو رفت

مشخصات گوشی C1 شرکت نوکیا لو رفت

تاریخ احتمالی عرضه‌ی تبلت Pixel C گوگل مشخص شد

مرکوری، تبلت مایکروسافت که عرضه‌اش لغو شد

 ‌‌‌    ‌‌‌

شمارش معکوس برای CES 2016

نمایشگاه CES یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تکنولوژی در دنیا به‌شمار می‌رود. این مراسم در اوایل سال نوی میلادی برگزار می‌شود. در مقاله‌ای، تمام احتمالات و خبرهای پیرامون این نمایشگاه را جمع‌آوری کرده‌ایم. این اطلاعات شامل تاریخ برگزاری کنفرانس‌ها و سایر اتفاقات مهم می‌شود.

رویداد CES

در نمایشگاه امسال بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه‌‌ی تکنولوژی مانند سونی، سامسونگ و ال‌جی حضور دارند و از محصولات جدید‌شان رونمایی خواهند کرد. این مطلب و همچنین خبر مربوط به دعوتنامه‌ی سونی برای رویداد CES 2016 را از لینک‌های زیر بخوانید:

چه انتظاراتی از CES سال ۲۰۱۶ داریم

سونی دعوت‌نامه‌ی مراسم CES 2016 را منتشر کرد

 ‌‌‌    ‌‌‌

از دنیای اپ چه خبر؟

پلی استور گوگل اولین و بهترین مرجع دانلود برای اپلیکیشن‌های اندرویدی است. این مرجع، امن و قابل‌اطمینان است و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی برنامه‌های اندرویدی را دارد. البته اپ استورهای دیگری هستند که کلکسیون بزرگی از برنامه‌های اندرویدی را ارایه می‌دهند و هر یک ویژگی منحصربه‌فرد خودش را دارد. مخصوصا باتوجه به اینکه ما کاربران ایرانی نمی‌توانیم به بسیاری از برنامه‌های پلی استور دسترسی داشته باشیم، بد نیست که مراجع دیگری هم برای دانلود برنامه بشناسیم.

اندروید

ما در مطلبی چند جایگزین مناسب برای پلی استور گوگل را به شما معرفی کرده‌ایم. این مطلب و چند خبر اپلیکیشنی دیگر را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید:

بهترین جایگزین‌های پلی استور گوگل برای دانلود اپلیکیشن

اعلام جنگ واتس‌اپ به تلگرام

امکان استفاده از چند حساب کاربری در اینستاگرام فراهم شد

ادوبی اپ Premiere Clip را برای اندروید عرضه کرد

نسخه‌‌ی آزمایشی کورتانا برای آیفون عرضه شد

     ‌‌

جدیدترین محصولات معرفی‌شده

چند روز پیش سامسونگ نسل جدید سه‌گانه‌ی گوشی‌های گلکسی A5 ، A3 و A7 را با سخت‌افزار و دوربین بهبودیافته و حسگر اثرانگشت معرفی کرد. ‌در ادامه می‌توانید خبر معرفی مدل‌های ۲۰۱۶ سری A گوشی‌های سامسونگ را بخوانید.

سامسونگ

در ضمن چند معرفی دیگر هم داشتیم. عنوان این خبرها را در ادامه می‌بینید:

سامسونگ نسل جدید گوشی‌های تمام فلزی گلکسی A را معرفی کرد

گوشی‌های ویوو X6 و X6 پلاس معرفی شدند

ایسوس مدل طلایی کارت گرافیکی GTX 980Ti را معرفی کرد

Blade A1، ارزان‌ترین گوشی دنیا با حسگر تشخیص اثر انگشت

     ‌‌‌‌

این خبرها را هم از دست ندهید

«اندی رابین» (Andy Rubin) یکی از بنیان‌گذاران شرکت اندروید تصمیم گرفته به صنعت ساخت تلفن هوشمند وارد شود. اما این بار قصد ندارد فقط روی نرم‌افزار کار کند. وب‌سایت The Information خبر داده که اندی رابین می‌خواهد با یک تیم جدید روی ساخت یک گوشی اندرویدی کار کند.

اندی رابین

همچنین خبر جالبی در مورد یوتیوب داشتیم. گویا سرویس پخش ویدیوی یوتیوب قصد دارد به‌زودی امکان تماشای قانونی فیلم و سریال را برای کاربران‌اش فراهم کند. به‌نظر می‌رسد که سرویس‌های پخش آنلاین فیلم مثل «نتفلیکس» و «آمازون پرایم» رقیبی جدید پیدا کرده‌اند. این دو خبر و چند خبر جالب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر بخوانید:

خالق اندروید خودش می‌خواهد گوشی بسازد

یوتیوب به‌دنبال پخش آنلاین فیلم و سریال است

وان‌پلاس تایید کرد: کابل و آداپتور USB Type-C رسمی‌اش مشکل دارند

بزرگ‌ترین وب‌سایت تورنت دنیا همه‌جا بسته می‌شود، به غیر از کشور خودش

نوکیا دوربین واقعیت مجازی Ozo را با قیمت ۶۰ هزار دلار عرضه خواهد کرد

گوشی‌های سال آینده هشت گیگابایت رم خواهند داشت

‌‌‌   ‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه